شناسهٔ خبر: 64976063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از ابتدای دولت سیزدهم

بهره برداری از ۵ هزار طرح در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی از بهره برداری از ۵ هزار طرح با اعتبار ۴۴ هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم در استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمدصادق معتمدیان در جمع  نمازگزاران جمعه خوی  اظهار داشت: بیش از ۵ هزار پروژه عمرانی و زیرساختی شهری و روستایی با اعتبار ۴۴ هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به نهضت مدرسه سازی در استان آذربایجان غربی، ادامه داد: از ابتدای دولت ۷۹۲ مدرسه تکمیل و عملیات احداث هزار و ۸۰۰ کلاس درس نیز تا پایان این دولت تکمیل و بهره‌برداری خواهد رسید.

معتمدیان بیان داشت: با وجود اینکه افزون بر ۲ هزار روستا در استان بصورت پراکنده و غیرقابل دسترس هستند دولت مردمی سیزدهم توانسته است گازرسانی را در ۵۶۲ روستا از آنها را به اتمام برساند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته و اعتبارات مصوب دولت، در تلاش هستیم تا پایان دولت تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شوند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین گفت: در راستای رفع مشکلات آبرسانی، بیش از هزار میلیارد تومان در استان هزینه شده است.

معتمدیان خوی را بعنوان پیشران توسعه استان خواند و عنوان کرد: شهرستان خوی به لحاظ داشتن معادنی ازجمله طلا، اورانیوم و سیلیس در اولویت این دولت قرار داشته که با بهره‌برداری از این معدن، استخراج و فرآوری آن در خوی صورت گرفته و اشتغال بسزایی را برای جوانان فراهم خواهد ساخت.

مقام عالی استان همچنین باحضور در میز ارتباط و خدمت در مصلی امام خمینی (ره) که با حضور جمعی از مدیران کل استانی برگزار شد، مشکلات مردم در زمینه های مختلف بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما