شناسهٔ خبر: 64974936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیگیری مطالبات مردم اردکان درخصوص آلودگی هوا

امام جمعه شهرستان اردکان: یکسری از خواسته‌ها هنوز روی زمین مانده است لذا از استاندار تقاضا دارم لطفا به این خواسته‌ها رسیدگی کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر امام جمعه شهرستان اردکان، در خطبه این هفته نمازجمعه اردکان با اشاره به اهمیت حضور در صحنه در ایام پیش رو گفت: هر عملی که شما انجام دهی و موجب خشم دشمنان اسلام و کفار شود عمل صالح محسوب می‌شود. امروز حضور در انتخابات و راهپیمایی و دفاع از مظلومان غزه و عالم نمونه چنین اعمال صالحی است و معادل عبادت است. 
 
وی در همین زمینه افزود: امروز می‌بینیم که دشمنان چه تلاشی دارند که مردم را از حضور در صحنه باز بدارند. ما باید مردم را از خواب غفلت بیرون آوریم و با زبان و ادبیات خاص هر طبقه روشنگری کنیم.
 
حجت الاسلام شاکر ضمن تبریک ایام دهه فجر متذکر شد: دهه فجر برای ملت ایران سودمندترین ایام است. مردم ما حکومت طاغوت را سرنگون کردند و حکومت ولایت را جایگزین کردند. تشکیل حکومت اسلامی از نعمات بی بدیل ماست.
وی ادامه داد و گفت: از برکات انقلاب اسلامی این بود که حکومت ما را به یک حکومت مردم سالار تبدیل کرد.
 
وی اظهار داشت: طلیعه انقلاب اسلامی ایران تعبیر خواب پیامبران بود.
 
وی در ادامه با اشاره به کمبود‌ها و وجود برخی گلایه‌ها اضافه کرد و گفت: ما واقف به کمبود‌ها هستیم ولی باید شکرگزار خدمات انقلاب اسلامی به کشور و مردم باشیم. در مورد شهرستان ما در حوزه صنایع به خاطر کوتاهی برخی از مسئولان می‌بینیم که به شهر و مردم ضربه وارد شده است. عده‌ای فعالیت‌های کلان اقتصادی داشتند ولی به درستی نظارت نشده است.
 
امام جمعه اردکان ضمن گلایه از برخی از مسئولان استانی خواستار رسیدگی به وعده‌های عملی نشده، شد و گفت: امروز پاسخگویی درست به نیاز‌های مردم خود ترویج شرکت در انتخابات است. حدود ۴٠ روز از اعتراضات مردم ما از آلودگی هوا می‌گذرد. جای تشکر دارد. نظارت‌ها بیشتر شده و پایش‌ها افزایش یافته. ولی یکسری از خواسته‌ها هنوز روی زمین مانده است. از استاندار تقاضا دارم لطفا به این خواسته‌ها توجه کنند.

نظر شما