شناسهٔ خبر: 64970196 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

های فای راش (Hi-Fi Rush) برای پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

اشاراتی که در فایل‌های بازی پیدا شدند / insider-gaming

صاحب‌خبر -

چندی پیش شایعه‌ای درباره عرضه های فای راش (Hi-Fi Rush) برای کنسول‌های رقیب ایکس باکس هم منتشر شده بود و حالا اطلاعات جدیدی در این زمینه در اختیار ما قرار گرفته است.

حدود یک ماه پیش دو لیکر معتبر به نام‌های lolilolailo و NateTheHate به عرضه های فای راش برای پلتفرم‌های دیگر اشاره کرده ولی نام کنسول‌ها را اعلام نکردند. تقریبا یک سال از عرضه Hi-Fi Rush برای ایکس باکس و پی‌سی گذشته و به نظر می‌رسد که استودیو Tango Gameworks آماده عرضه آن برای کنسول‌های نینتندو سوییچ و پلی استیشن ۵ است.

حالا یک دیتاماینر توانسته تکسچر دو لباس جدید را در فایل‌های Hi-Fi Rush پیدا کند. لباس اول آبی رنگ است که عبارت «I’m here baby» روی آن نوشته شده و در آن گیتاری به شکل کلاود در فاینال فانتزی به دست گرفته شده است. تیشرت دوم قرمز رنگ بود و عبارت «Rockout! Anywhere» روی آن نوشته شده است.

های فای راش های فای راش

 توسعه بازی های فای راش برعهده استودیو Tango Gameworks قرار داشت که در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۵ بهمن ۱۴۰۱) آن را به صورت غافلگیرانه معرفی و  بلافاصله به بازار عرضه کرد. این بازی مورد استقبال بسیاری از منتقدان قرار گرفت و تاکنون بیش از ۳ میلیون بازیکن داشته است.    

Hi-Fi Rush هم‌اکنون روی پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس در دسترس قرار دارد. 

سوساید اسکواد یا جنجالی‌ترین بازی سال!

Hi-Fi Rush احتمالا برای پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود - ویجیاتو Hi-Fi Rush احتمالا برای پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود - ویجیاتو insider-gaming

نظر شما