شناسهٔ خبر: 64961337 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صهیونیست ها به جنایات هولناک و نسل کشی ادامه می دهند

سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی اعلام کرد رژیم صهیونیستی هر روز با کشتار زنان و کودکان به جنایات هولناک و نسل کشی ملت فلسطین ادامه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی اعلام کرد رژیم صهیونیستی هر روز با کشتار زنان و کودکان به جنایات هولناک و نسل کشی ملت فلسطین ادامه می دهد . 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10748248"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4141430/10748248?width=600&height=350"></script></div>

صیهونیست ها به جنایات هولناک و نسل کشی ادامه می دهند

سید عبداصیهونیست ها به جنایات هولناک و نسل کشی ادامه می دهندلملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی اعلام کرد این سخنان را در پایان شانزدهمین هفته تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ایراد می‌کنیم، زیرا در چارچوب مسئولیت‌های دینی و انسانی خودمان باید اوضاع را پیگیری کنیم و در مسیر درست حرکت کنیم. رژیم اسرائیل به ارتکاب انواع جنایات هولناک ادامه می‌دهد و هر روزه صد‌ها تن از فلسطینیان شهید و زخمی می‌شوند. رژیم صهیونیستی در ادامه نسل کشی‌های خود، برخی از غیرنظامیان را پس از بازداشت به قتل می‌رساند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی فلسطینیان را بازداشت می‌کند و عمدا دست و پای آنها را می‌بندد و آنها را برهنه می‌کند تا پیش از آن که آنها را با بی رحمی بکشد، عزت و کرامت انسانی آنها را لگدمال کند. رژیم اشغالگر مردم غزه را با موشک‌ها و گلوله‌های ساخت آمریکا، انگلیس، آلمان و کشور‌های دیگر به خاک و خون می‌کشد.  
وی افزود: قطع دست و پای افراد با اجرای عمل جراحی بدون بی‌هوشی از دردناک‌ترین و تأسف بارترین صحنه‌های رنج‌هایی است که زخمی‌ها متحمل می‌شوند.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10748250"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4141430/10748250?width=600&height=350"></script></div>

 

رنج ها و مظلومیت مردم غزه نفرینی است که دامن آمریکا و اسرائیل را می گیرد
دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: رنج ها و مظلومیت مردم غزه نفرینی است که دامن آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها را می گیرد. رژیم صهیونیستی بی شرمانه با رفتارهایی که نشان دهنده سقوط اخلاقی و انسانی این رژیم است بیمارستان ها را به عنوان یکی از اهداف اساسی عملیات نظامی خود اعلام کرده است. دشمن هر گاه به اردوگاه، شهر یا محله ای حمله می کند، بیمارستان های آنجا را در زمره اهداف نظامی خودش قرار می دهد. رژیم اشغالگر نمی خواهد افرادی برای ارائه خدامات درمانی به مردم فلسطین در بیمارستان ها حضور داشته باشند و نمی خواهد مردم به دارو و نیروهای درمانی دسترسی داشته باشند به همین سبب برخی از این افراد را می کشد و برخی دیگر را بازداشت می کند.
وی افزود: بیماران در غزه به سبب شیوع بیماری های واگیردار بین مهاجران، رنج های زیادی متحمل می شوند.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10748251"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4141430/10748251?width=600&height=350"></script></div>
 
 
انتقاد سید عبدالملک بدرالدین از غرب به سبب حمایت از رژیم اشغالگر
سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی درباره اوضاع نوار غزه و ادامه حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به این منطقه و ساکنان مظلوم آن گفت محاصره شدید رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه ادامه دارد و برخی مهاجران از گرسنگی جان خود را از دست می دهند. وقتی حقوق بشر و قوانین بین المللی با منافع آمریکا و اسرائیل تعارض پیدا کنند هیچ ارزش و اعتباری ندارند.
وی افزود: رژیم صهیونیستی علاوه بر کشتار و ویرانی و نابودی و وادار کردن فلسطینیان به مهاجرت، آنروا را نیز هدف قرار داده است و آمریکا نیز به طور کامل از این مسئله حمایت می کند. آژانس امداد و اشتغال پناهندگان فلسطینی از زمان تاسیس، خدمات اندکی زیر نظر غرب و بخصوص امریکا در اختیار فلسطینیان قرار می دهد و این طرف ها نقش اساسی را در نظارت بر آن دارند. اقدامات علیه آنروا در پی تصمیم دادگاه موسوم به دادگاه کیفری بین المللی برای متوقف کردن کشتار و نسل کشی ها در غزه آغاز شد. آمریکا پرچمدار اقدامات علیه آنروا و تحریک کشورها به توقف کمک های اندک خود به این آژانس است. آمریکا می خواهد ملت فلسطین چیزی برای رفع گرسنگی نداشته باشد و از امنیت محروم باشد. مردم فلسطین در مدارس آنروا که به آن پناه برده بودند هم امنیت نداشتند. حمله به آوارگان در مدارس آنروا نشان دهنده حجم عظیم سرکشی آمریکا و سقوط انسانیت در غرب است که توقف کمک ها به آنروا را اعلام کرده است.
عبدالملک بدرالدین ادامه داد: پس از تصمیم دادگاه کیفری بین المللی قرار است غذا و دارو وارد نوار غزه شود و جنایت نسل کشی علیه ملت فلسطین کاهش پیدا کند. جامعه بین المللی هیچ اقدام جدی برای متوقف کردن جنایات صهیونیست ها علیه ملت مظلوم فلسطین انجام نمی دهد. تصمیم دادگاه کیفری بین المللی ضعیف بود و در حد و اندازه اجرای عدالت نبود. موضعگیری درست دادگاه کیفری این بود که حکم توقف تجاوزات و لغو محاصره غزه و توقف جنایات در کرانه باختری را صادر کند.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10748249"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4141430/10748249?width=600&height=350"></script></div>
 
 
دبیرکل جنبش انصارالله یمن افزود: اهالی کرانه باختری هر روز هدف کشتار و آدم ربایی و کوچ اجباری قرار می گیرند و منازل آنها هر روز هدف یورش اشغالگران قرار می گیرد. همه می دانند نهادهای بین المللی تا حد زیادی تحت نفوذ آمریکا قرار دارند حتی زمانی که حقیقت در برخی مسائل کاملا روشن است و مظلومیت در آن موج می زند. رژیم صهیونیستی به سبب حمایت ها و دخالت های آمریکا تقریبا از همه احکام و تصمیمات و مواضع نهادهای بین المللی محروم است. برای کشورها ننگ است که رژیم صهیونیستی عضو سازمان ملل باشد. حضور رژیم صهیونیستی به عنوان عضو سازمان ملل از همان ابتدا خلاف عدالت و انسانیت و انصاف و جنایتی علیه ملت فلسطین بود.
سید عبدالملک بدرالدین گفت: در اروپا و برخی ملت های غربی افراد آزاده ای هستند که به مخالفت با سیاست های آمریکا و حمایت های بی حد و حصر آن از اسرائیل برخاسته اند. فعالیت برخی اقلیت ها در آمریکا و غرب برای رساندن صدای مظلومیت ملت فلسطین، سانسور خبری به نفع لابی صهیونیستی را در هم شکسته است.
 
 
 
صهیونیست ها به جنایات هولناک و نسل کشی ادامه می دهند صهیونیست ها به جنایات هولناک و نسل کشی ادامه می دهند صهیونیست ها به جنایات هولناک و نسل کشی ادامه می دهند صهیونیست ها به جنایات هولناک و نسل کشی ادامه می دهند
 
 
 
 
 

نظر شما