شناسهٔ خبر: 64958825 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کارنامه خدمات نظام جمهوری اسلامی افتخارآمیز است

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: در سایه توطئه‌های فراوان و تحریم‌های ظالمانه و فلج کننده؛ اما کارنامه خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران افتخارآمیز است.

صاحب‌خبر -

کارنامه خدمات نظام جمهوری اسلامی افتخارآمیز است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ محمد دهقان امروز در مراسم آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت سالروز ورود بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی به کشور اظهار داشت: در چهل و پنج سال گذشته شاهد انواع دسیسه‌ها علیه جمهوری اسلامی هستیم که یکی از مهمتربن آنها تحریم‌های فلج کننده به خصوص در عرصه اقتصادی بوده است.

وی افزود: آنها از طریق فشار‌های اقتصادی و همچنین ایجاد صد‌ها کانال تلویزیونی، جنگ ترکیبی با منشا اقتصادی راه اندازی کردند تا بتوانتد مردم را علیه نظام به شورش وادار کنند.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: در این ۴۵ روز حتی یک روز نبوده که آمریکایی‌ها و دشمنان علیه ملت و نظام ایران توطئه نکرده باشند.

دهقان ادامه داد: طراحی انواع جنگ‌های داخلی، خارجی و نیابتی توسط آمریکایی‌ها علیه ایران حرف جدیدی نیست و تمام دنیا این موضوع را می‌دانند.

وی ادامه داد: البته کشوری مانند ایران که در اوائل انقلاب دارای نظام نوپایی بوده طبیعی است که در ابتدای کار مشکلاتی نیز داشت، اما اگر این مشکلات برای هر نظامی بود ان‌ها را از بین می‌برد.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: در حالی که ایران اسلامی به رهبری امامین انقلاب همه این مشکلات را پشت سر گذاشت، اکنون در خیلی زمینه‌ها نیز در دنیا اول است.

دهقان ادامه داد: ما اکنون در عرصه نظامی به حدی پیشرفت کرده ایم که بخشی از نیاز‌های نظامی کشور‌های بزرگ دنیا را تامین می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در حوزه علمی، هسته ای، نانو و تکنولوژی موفقیت‌های تصیب مردم ایران شده که قبل از انقلاب مطلقا وجود نداشته است.

دهقان بیان کرد: این نوع پیشرفت‌های اقتصادی در همه استان‌ها دیده می‌شود که در استان بوشهر، نظام جمهوری اسلامی با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد دلاری در عسلویه ابر طرح‌های صنعتی را اجرا کرده است.

وی ادامه داد: یکی از آرزو‌های ملت ایران داشتن یک انتخابات آزاد برای در اختیار گرفتن سرنوشت کشور بود که در ۴۵ سال گذشته با انتخاباتی آزاد و رقابتی شاهد ایجاد و استمرار آن هستبم.

دهقان افزود: اکنون نیز با ایجاد یک فضای ناامیدی در بین مردم به دنبال این هستند که خواسته مردم برای انتخابات با مشارکت حداکثری را از بین ببرند و مردم پای صندوق رای نیایند در حالی که در این دوره نیز با حضور گسترده مردم، نقشه‌های آنها به مانند گذشته از بین می‌رود.

نظر شما