شناسهٔ خبر: 64956232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در مراسم اهدای ۴۵ سری جهیزیه در پویش قرار دوازدهم؛

اجرای نیت ۲۸۰ میلیارد ریالی اوقاف استان از ابتدای سال تا کنون/درمانگاه شهر بیدستان با همکاری سپاه پاسداران راه اندازی می شود

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: مجموعه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از ابتدای سال تا به امروز در قرار دوازدهم ۲۸۰ میلیارد ریال اجرای نیت داشته است.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز همزمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی و آغاز ۴۵ سالگی انقلاب پرنور اسلامی ایران و با محوریت پویش بزرگ قرار دوازدهم، با حضور حجت الاسلام عادل معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، آئین اهدای ۴۵ سری جهیزیه به زوج های جوان جامعه هدف در صحن و سرای امامزاده سلیمان(ع) شهر بیدستان قزوین به طور همزمان و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این مراسم با اشاره به اینکه امروز دوازدهم بهمن سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی است گفت: این روز را یاد می کنیم از مردمی که حضور امام زمانشان را ارج نهادند و اعلام می داریم مولای ما؛ همچنان که ملت ما در بهمن ۵۷ ثابت کردند ایستاده در پای نایب شما هستند، ما نیز ایستادگان پای ظهور شما بعنوان نجات دهنده همه عالم هستیم.

وی بیان کرد: قرار دوازدهم تکلیف امام زمانی مجموعه اوقاف و امور خیریه است که گره زدن اجرای نیات واقفین به جامعه است و یکی از دستورات نماینده ولی فقیه در سازمان تاکید بر این است که قرار دوازدهم در بقاع متبرکه انجام شود تا مردم عزیز هم از نعمت خدمت رسانی وقف و هم از برکات امامزادگان برخوردار شوند.

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: مجموعه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از ابتدای سال تا به امروز در قرار دوازدهم ۲۸۰ میلیارد ریال اجرای نیت داشته است.

وی افزود: غیر از این ۴۵ سری جهیزیه، از ابتدای سال تاکنون ۱۶۵ سری جهیزیه تقدیم زوج های جوان شده است که از دو قلم کالا تا سری کامل جهیزیه بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآور شد: این ۲۸۰ میلیارد ریال در حوزه جهیزیه، دارو و درمان، مهر تحصیلی، ده هزار بسته تحصیلی و غیره بوده که در امر اجرای نیات واقفین ۲۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

حجت الاسلام مجیدی در ادامه با بیان «خبر خوش» به مردم عزیز شهر بیدستان تصریح کرد: درمانگاه موقوفه غازان بن ارغوان شهر بیدستان پس از سالها با همدلی سپاه پاسداران استان قزوین به زودی راه اندازی می شود و در کنار سازمان اوقاف و امور خیریه و سپاه پاسداران، یک واقف نیز هشت میلیارد تومان دارو تهیه کرده و وقف درمانگاه می شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

نظر شما