شناسهٔ خبر: 64954288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون حقوقی رئیس جمهور:

توسعه و پیشرفت کشور فقط با مقاومت محقق می‌شود

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: توسعه و پیشرفت کشور فقط با مجاهدت و مقاومت محقق می‌شود و کار‌های بزرگی در این زمینه در کشور صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -
توسعه و پیشرفت کشور فقط با مقاومت محقق می‌شود
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ محمد دهقان صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: مردم ایران در عرصه‌های مختلف در صحنه حضور دارند و حماسه‌های بزرگی را خلق کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر شاهد اقدامات بزرگی در عرصه اقتصادی و تولیدی هستیم که باعث شده تا کشور به سمت اقتدار علمی و صنعتی پیش رفته است.

معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به اقتدار کشور در عرصه دفاعی و نظامی گفت: در دیگر عرصه‌ها نیز کار‌های بزرگی صورت گرفته است و در عرصه اقتصادی نیز شاهد دستیابی به موفقیت‌های فراوانی هستیم.
 
دهقان با اشاره به اینکه دشمنان دنبال فلج کردن کشور در عرصه‌های اقتصادی بوده است افزود: اگر در عرصه اقتصادی ضعیف بودیم تحریم‌های فلج‌کننده دشمن کارساز می‌شد و ما را از پای می‌انداخت ولی می‌بینیم که اینگونه نشده است.
 
وی به اقتدار کشور در عرصه‌های علمی، دفاعی، صنعتی، اقتصادی و… اشاره کرد و افزود: این به معنای انکار ضعف‌ها و مشکلات نیست ولی باید موفقیت‌ها را نیز به خوبی بینیم و معرفی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر هم گفت: استان بوشهر در ۱۰ شاخص اقتصادی رتبه اول کشور را دارد.

علی باستین افزود: استان بوشهر در عرصه اقتصادی دارای جایگاه ویژه‌ای است و در ۱۰ شاخص رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: در دهه فجر امسال هزار و ۸۳۷ طرح افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شوند که اعتباری بیش از ۱۴۷ هزار و ۲۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: در دهه فجر امسال، شهرستان دیلم ۶۲، گناوه ۱۰۳، دشتستان ۶۱۶، بوشهر ۱۱۲، تنگستان ۳۰۷، دشتی ۱۹۰، عسلویه ۶۶، کنگان ۸۶، دیر ۹۴، جم ۱۹۳ طرح عمرانی و اقتصادی خواهیم داشت.

باستین از افتتاح ۸۲ طرح بزرگ اقتصادی در استان بوشهر خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال تعداد ۸۲ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری ۴۹ هزار میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی گفت: همچنین ۲۵ طرح اقتصادی نیز با سرمایه گذاری ۸۲ هزار میلیارد تومان در دهه فجر امسال در سطح استان بوشهر اجرایی می‌شود.

نظر شما