شناسهٔ خبر: 64947036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی گفت:

افتتاح ۶۵ پروژه برق‌رسانی طی دهه‌فجر در خراسان‌شمالی

حسن چاهی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی از ۶۵ پروژه برق‌رسانی در سطح استان با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۷۷۹ میلیارد ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان‌شمالی ، صبح امروز حسن چاهی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: طی دهه فجر سال‌جاری تعداد ۶۵ پروژه برق‌رسانی در سطح استان با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۷۷۹ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

وی گفت: در شهرستان بجنورد ۹ پروژه برق‌رسانی با اعتبار ۵۵۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی افزود: در شهرستان شیروان ۱۰ پروژه برق‌رسانی با اعتبار ۳۰۴ و ۷ دهم میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

چاهی ادامه داد: افتتاح ۷ پروژه با اعتبار ۵۸ و ۹ دهم میلیارد ریال در شهرستان جاجرم و ۶ پروژه با اعتبار ۱۲۰ و ۵ دهم میلیارد ریال در شهرستان گرمه از برنامه‌های دهه فجر این دو شهرستان است.

وی تصریح کرد: شهرستان مانه‌وسملقان با افتتاح ۸ پروژه برق‌رسانی و اعتبار ۱۳۰ و ۶ دهم میلیارد ریال و شهرستان رازوجرگلان با افتتاح ۹ پروژه و اعتبار ۷۱ و ۴ دهم میلیارد ریال اعتبار به استقبال دهه‌فجر خواهند رفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی در خصوص شهرستان اسفراین، بام و صفی‌آباد اظهار داشت: ۹ پروژه با اعتبار ۳۹۰ و ۵ دهم میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

وی اعلام کرد: در شهرستان فاروج نیز ۷ پروژه با اعتبار ۱۳۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام مسئول در خصوص این پروژه‌ها بیان داشت: احداث شبکه‌های روشنایی در معابر، احداث شبکه‌های توزیع برق برای متقاضیان جدید شهری و روستایی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده، برق‌رسانی به روستاهای بدون برق، جلوگیری از خاموشی‌ها و افزایش قدرت مانور، تامین برق نهضت ملی مسکن شهرستان‌ها، تامین برق مجتمع‌های اداری، آموزشی، صنعتی و ایستگاه‌های آب شرب از اقدامات پیش‌ رو است.

خبرنگار:متین لنگری

انتهای پیام /

برچسب‌ها:

نظر شما