شناسهٔ خبر: 64946628 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بازی‌های ماه فوریه پلی استیشن پلاس مشخص شدند

از ۱۷ بهمن می‌توانید به اکانت اضافه کنید / VGC

صاحب‌خبر -

سونی بازی‌های Essential سرویس پلی استیشن پلاس برای ماه فوریه ۲۰۲۴ را معرفی کرد.

این بازی‌ها شامل Foamstars و Rollerdrome برای پلی استیشن ۴ و ۵ و همینطور Steelrising که تنها برای PS5 در دسترس قرار می‌گیرد، خواهند بود.

هر سه بازی از روز سه‌شنبه ۶ فوریه (۱۷ بهمن) تا دوشنبه ۴ مارس (۱۴ اسفند) در دسترس اعضای پلی استیشن پلاس خواهند بود تا به اکانت خود اضافه کنند.

پلی استیشن پلی استیشن

در کنار آن، Fall Guys لباس‌های جدیدی را برای اعضای پلی استیشن پلاس بر اساس شخصیت‌های سونی معرفی خواهد کرد. Ratchet، Clank و Aloy همگی این لباس‌ها را دریافت خواهند کرد.

باید خاطرنشان کرد که اعضای پلاس تا ۵ فوریه فرصت دارند A Plague Tale: Requiem، Evil West و Nobody Saves the World که عناوین Essential ماه ژانویه بودند را به لایبرری خود اضافه کنند.

همزمان با بازی‌های جدید، دوره آزمایشی Marvel’s Spider-Man 2 نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

پلی استیشن پلی استیشن

در ادامه باید گفت که رویداد State of Play بامداد امشب برگزار می‌شود. این نمایش ساعت ۱:۳۰ بامداد پنجشنبه به وقت ایران آغاز می‌شود، بیش از ۱۵ بازی آینده را پوشش می‌دهد.

هرمن هالست، رئیس استودیوهای Playtation، گفت:

پخش بیش از ۴۰ دقیقه به طول خواهد کشید. در میان بسیاری از اخبار جدید، نگاه گسترده‌تری به Stellar Blade و Rise of the Ronin خواهیم داشت، دو بازی عالی که امسال برای PS5 عرضه می‌شوند. همچنین نگاهی جدید به عناوین دیگری که در سال ۲۰۲۴ و بعد از آن برای PS5 و PS VR2 عرضه می‌شوند، خواهیم داشت.

نمایش تریلر جدید از دو بازی Rise of the Ronin و Final Fantasy 7 Rebirth قابل حدس بود. زیرا قرار است در آینده نزدیک به صورت انحصاری برای PS5 روانه بازار شوند.

بازی هایی که توی کشورهای مختلف ممنوع شدن

بازی Assassin's Creed Mirage بیش از ۵ میلیون بازیکن داشته است - ویجیاتو بازی Assassin's Creed Mirage بیش از ۵ میلیون بازیکن داشته است - ویجیاتو VGC

برچسب‌ها:

نظر شما