شناسهٔ خبر: 64945504 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرماندار ویژه مهاباد:

نظام جمهوری اسلامی قدرت‌های جهان را به چالش کشیده است

فرماندار ویژه مهاباد گفت: نظام جمهوری اسلامی قدرت‌های اسکتبار را به چالش کشید و نشان داد می‌توان به سلطه پذیری هم در عرصه جهانی حضور عزتمندانه داشت.

صاحب‌خبر -

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه شورای اداری، گفت: تداوم انقلاب اسلامی به همگان ثابت کرد که بدن سلطه پذیری و سلطه گر بودن هم می‌توان زندگی کرد و در مقابل قدرت‌های زورگو ایستاد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جلوی سلطه‌گری استکبار جهانی را گرفته، اضافه کرد: انقلاب اسلامی دوران بسیار سختی از جمله تحریم، جنگ تحمیلی و توطئه‌های مختلف را پشت سر گذاشته که با حضور و پشتیبانی مردم همه آن‌ها خنثی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد تاکید کرد: حفظ و تداوم این انقلاب منوط به خدمت گذاری به مردم بوده و مدیران باید در مدت مسئولیت خود نهایت تلاش خود را به برای جلب رضایت شهروندان بکار گیرند.

عباسی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: استقلال و عدم وابستگی به اسکتبار جهانی یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و در کنار آن احیای اسلام و آزادی مشروع و پیشرفت‌های علمی و دفاعی و عزت فعلی در سایه انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی با تاکید بر آذین بندی، نصب پرچم و نوشته‌های مرتبط با ایام الله دهه مبارکه فجر در محلات مختلف، افزود: پروژه‌های عمرانی قابل توجهی در حوزه‌های بهداشت، آموزش و پرورش و عمران شهری آماده بهره برداری است که با حضور و مشارکت مردم افتتاح خواهد شد.

نظر شما