شناسهٔ خبر: 64934025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان بوشهر

در آستانه دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن، زنگ انقلاب در مدارس استان بوشهر به صدا درآمد.

صاحب‌خبر -

نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز بوشهر، در آستانه چهل وپنجمین فجر انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در مدارس استان بوشهر طنین‌انداز شد.

به دلیل همزمانی ۱۲ بهمن با روز پنج‌شنبه و تعطیلی مدارس، با تصمیم مسئولان برگزاری مراسم دهه فجر، زنگ انقلاب امسال یک روز زودتر نواخته شد.

غبارروبی و گلباران قبور شهدا، اجرای برنامه مختلف فرهنگی، نورافشانی و طنین بانگ الله اکبر همزمان با شب ۲۲ بهمن و افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های مختلف از دیگر برنامه‌های دهه فجر در استان بوشهر است.

استاندار بوشهر در آئین گلبانگ انقلاب در مدرسه دخترانه نجابت بوشهر با گرامیداشت آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی گفت: آنچه را که امروز جشن می‌گیریم حاصل مجاهدت‌های بی‌شمار زنان و مردانی است که برای حفظ این سرزمین سختی‌ها را متحمل شدند.

احمد محمدی‌زاده افزود: اختلاف شرایط امروز با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مانند تفاوت روز و ظلمت شب است.

وی با بیان اینکه نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار بوده، به رشادت‌های خانم مرضیه دباغ اشاره کرد که همراه با دو دختر خود سال‌ها در زندان حکومت پهلوی بودند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: این انقلاب و نظام اسلامی متعلق به همه دانش‌آموزان است و باید در پاسداری از آن تلاش کنند.

وی همچنین به طرح‌های دهه مبارک فجر در استان اشاره کرد و گفت: در این ایام هزار و ۸۳۸ طرح بزرگ، متوسط و کوچک عمرانی و اقتصادی بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

محمدی‌زاده اظهار کرد: دولت سیزدهم برای این طرح‌ها ۱۴۰ هزار میلیارد تومان برنامه‌ریزی کرده است که از ۱۲ بهمن برنامه بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی آنها در همه شهرستان‌های استان به‌نوبت آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: برای برنامه‌های دهه مبارک فجر از مقامات ملی هم دعوت شده است.

استاندار بوشهر از مردم درخواست کرد در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی که در جای‌جای استان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی در ادامه گفت: دانش‌آموزان رای اولی هم مانند سایر واجدان شرایط برای شرکت در انتخابات یازدهم اسفند آماده شوند تا توطئه‌های دشمنان استکبار خنثی شود.

 

<div id="video-display-embed-code_10744257"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4139931/10744257?width=620&height=350"></script></div>

نظر شما