شناسهٔ خبر: 64928409 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در ایام دهه فجر

بهره برداری از ۱۹۰ طرح در قوچان در ایام دهه فجر

۱۹۰ طرح در ایام دهه فجر درشهرستان قوچان به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -
بهره برداری از ۱۹۰ طرح در قوچان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضویفرماندار قوچان گفت: برای افتتاح این طرحها ۳۰۴ میلیارد تومان هزینه شده است.
عباسعلی صفایی افزود: امروز گام دوم انقلاب اسلامی در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برداشته خواهد شد و امیدآفرینی محور اصلی پروژه‌های دهه فجر در این شهرستان قرارگرفته است.
فرماندار قوچان با اشاره به اینکه تکمیل طرح های نیمه‌تمام علیرغم اینکه کار مشکلی بوده یکی از اهداف دولت و رئیس‌جمهور به شمار می‌آید،گفت: بر اساس آمار جمع‌بندی شده هم‌زمان با دهه فجر ۲۰۰ پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر ۳۳۰ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.
صفایی بیشترین حجم اعتباری را مربوط به دستگاه‌های اجرایی شرکت برق، مدیریت درمان تأمین اجتماعی و آموزش‌وپرورش دانست و افزود: یکی از پروژه‌های مهم دهه فجر افتتاح پست توزیع برق است و، چون در لیست پروژه‌های هفته دولت قرار داشت اعتبار آن از لیست پروژه‌های دهه فجر امسال حذف شد، اما به‌عنوان یک پروژه مهم بااعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان و حضور مسئولین استانی یا کشوری افتتاح رسمی می‌شود.
فرماندار قوچان گفت :طرح پلی کلینیک تأمین اجتماعی قوچان نیز بااعتبار ۹۰ میلیارد تومان یکی دیگر از پروژه‌های دارای اهمیت این امسال است و پس‌ازآن بیشترین آمار پروژه‌ای با ۶ طرح و اعتبار ۴۳ میلیارد تومان به آموزش‌وپرورش اختصاص دارد.
 
 
 
 
 
 
 
 

نظر شما