شناسهٔ خبر: 64926210 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نامزد‌های انتخاباتی از دادن وعده‌های انتخاباتی پرهیز کنند

فرماندار سلماس گفت:نامزد‌های انتخاباتی از دادن وعده‌های انتخاباتی پرهیز کنند.

صاحب‌خبر -
نامزد‌های انتخاباتی از دادن وعده‌های انتخاباتی پرهیز کنند
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار سلماس در جلسه توجیهی نامزد‌های مجلس در سلماس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب نسبت به ایجاد فضای انتخاباتی پرشور در انتخابات گفت: از کاندیدا‌ها و هواداران آنهامی خواهیم اخلاق را در رقابت انتخاباتی رعایت کنند.
 
کاظمی در ادامه به نامزد‌های انتخابات گفت: ایجاد فضای رقابتی سالم و آرام در امر انتخابات ترغیب‌کننده و مشوق مردم در مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان مورد تاکید است.
 
او افزود: هرگونه تبلیغات زودهنگام یا تخلفی که از سوی مردم و مراجع نظارتی اعلام و مستندسازی شود منجر به تشکیل پرونده در مراجع نظارتی و قضایی خواهد شد که ممکن است به بازنگری در وضعیت صلاحیت فرد بینجامد.
 
کاظمی گفت: شیوه تبلیغ‌ها، تخلف‌ها و جرم‌ها در قانون انتخابات آمده است و ضروری است تمام بند‌های قانون انتخابات به ویژه بند‌های مربوط به تبلیغ‌ها با دقت توسط نامزد‌ها و مسؤولان ستاد‌های آنان مطالعه شود تا بتوانیم تبلیغ‌هایی به دور از حاشیه داشته باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه کاندیدا‌ها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، ادامه داد: کاندیدا‌ها نباید اقدام به سیاه نمایی یا تخریب سایر کاندیدا‌ها کنند بلکه باید توانمندی خود را معرفی و برنامه‌های خود را برای رفع مشکلات بیان کنند.
 
زارع رییس هیات نظارت شهرستان سلماس هم در این جلسه با بیان اینکه تا پیش از برگزاری انتخابات نیز امکان تائید یا رد صلاحیت داوطلبان وجود دارد، افزود: در این قانون جدید در صورت احراز تخلف، امکان رد صلاحیت کاندیدا‌ها حتی روز برگزاری یا پس از برگزاری انتخابات تا زمان تائید اعتبارنامه نمایندگان نیز ممکن خواهد بود لذا داوطلبان باید قانون را ملاک رفتار و اقدامات خود قرار دهند.

نظر شما