شناسهٔ خبر: 6492517 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

مستطیل سبز

صاحب‌خبر -



تمدید مهلت نقل و انتقالات
سازمان لیگ فوتبال ایران مهلت نقل و انتقال‌های لیگ برتر را که پیشتر 30 تیر ماه تعیین شده بود، تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 5مردادماه تمدید کرد.
خوردبین: 60 درصد آماده‌ایم
محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس در محل اردوی تمرینی این تیم در خاک ترکیه گفت شرایط این تیم در قیاس با سال‌های گذشته بهتر است ولی آمادگی قرمزها از 60درصد فراتر نمی‌رود.
صادقی در انتظار رضایتنامه
امیرحسین صادقی مدافع تازه جدا شده از استقلال گفت اگر این تیم رضایتنامه‌اش را صادر کند، حداکثر تا امروز (سه‌شنبه) تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد. گمان می‌رود ملوان تیم جدید امیر قلعه‌نویی مقصد این بازیکن کارکشته باشد.
شکست تیانجین با پورعلی گنجی
تیم تیانجین در هفته بیستم لیگ حرفه‌ای فوتبال چین مقابل میهمان خود گی‌ژو رنه با نتیجه 3-4 شکست خورد. مرتضی ‌پور علی گنجی 90دقیقه برای تیانجین بازی کرد.
بازگشت پاشنکو به انزلی
سرگئی پاشنکو، دروازه‌بان مولداویایی سابق ملوان انزلی بر سر الحاق مجدد به این تیم گیلانی با سران جدید ملوان به توافق رسید.
تکذیب انصراف قلعه‌نویی
 داریوش بهشتی مالک جدید ملوان گفت شایعات مربوط به انصراف امیر قلعه‌نویی از حضور در ملوان آن هم فقط سه روز بعد از انتصاب وی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم، کار کسانی است که می‌خواهند فضای فوتبال انزلی را مسموم و به ملوان لطمه وارد کنند. وی افزود: قلعه‌نویی هیچ مشکلی ندارد و امروز و فردا می‌آید.
آینده متعلق به نفت
سایت اینترنتی «AFC» با انتشار گزارشی پیرامون نفت به انگیزه راهیابی این تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، متذکر شد نفت با برنامه‌هایی اصولی در حال پایه‌ریزی آینده‌ای درخشان‌تر برای خود است. این سایت علیرضا منصوریان، سرمربی نفت را نماد نسل جدید مربیان ایرانی نامید.

نظر شما