شناسهٔ خبر: 64921635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اصحاب رسانه در البرز

رییس شورای اطلاع رسانی دولت در نشست با اصحاب رسانه البرز گفت: اصحاب رسانه بازو‌های مشورتی و اتاق فکر دولت در استان هستند و اصحاب رسانه با کمک، مشورت، حمایت و حتی انتقاد خود می‌توانند توجه مجموعه استان را به مسأله‌ای جلب کنند تا مسؤولان بتوانند بر آن تمرکز کرده و مشکل را مرتفع کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ خلجی با اشاره به فیلترینگ فضای مجازی افزود: دشمن در بستری نسبت به کلیات نظام و داشته‌ها و افتخارات ما عملیات می‌کند که ما در آن حضور نداریم و اینکه بخواهیم دوستان در فضای دیگری عملیات کنند پاسخگو نیست، لذا باید تدبیری در این زمینه اندیشیده شود، زیرا خبرنگاران خط مقدم حوزه رسانه هستند و نباید محدودیت بدین معنا برای آنها اعمال شود.
وی همچنین با حضور در نشست تخصصی تبیین الزامات تحول در اطلاع رسانی دولت که با حضور مدیران اجرایی و مدیران روابط عمومی‌های استان برگزار شد، با تاکید بر پاسخگو بودن مدیران به اصحاب رسانه گفت: جمهوری اسلامی به اتکای اراده و ظرفیت مردمی مقتدرانه در مقابل جبهه مجهز رسانه‌ای دشمن ایستاده که با پول و نفوذ از هر اقدامی علیه ما دریغ نمی‌کند.
رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: باید دستاورد‌های دولت را درست روایت کنیم چرا که در یک نبرد نفس گیر در حوزه مدیریت پیام هستیم، بنابراین باید درست تصویرسازی کنیم.
خلجی با تاکید بر حضور موثر رسانه‌ها در جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد: تصویر القایی دشمن را باید شکست، زیرا هدف دشمن از این تصویرسازی القای ناکارآمدی نظام اسلامی است، اما آیا این نظام ناتوان است؟ بنابراین روایتگری را باید درست انجام دهیم.

 

<div id="video-display-embed-code_10740733"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4139153/10740733?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما