شناسهٔ خبر: 64901359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از رده‌های برتر بسیج و سپاه شهرستان خوی

هفتمین جشنواره مالک اشتر با هدف تجلیل از رده‌های برتر بسیج و سپاه شهرستان خوی با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

تجلیل از رده‌های برتر بسیج و سپاه شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جشنواره که با حضور بسیجیان و سپاهیان در سالن موسسه خیریه عترت بوتراب برگزار شد با اهدای لوح و تندیس ویژه جشنواره از افراد و پایکاه‌های برتر رده‌های مختلف سپاه و بسیج تجلیل شد.

شهرستان خوی رتبه اول این جشنواره را مقطع استانی به خود اختصاص داده است. 

سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی فرمانده سپاه شهرستان خوی جشنواره مالک اشتر را نماد تکریم از خادمین و مدیران و فرماندهان پرتلاش سپاه و بسیج دانست و گفت: در این جشنواره از ۶۰ رده برتر بسیج و سپاه در یکسال گذشته تجلیل شد. 

سردار رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این جشنواره گفت: بهره گیری از فرصت‌ها برای به میدان آوردن ابتکارات و خلاقیت‌ها و تقویت ظرفیت‌ها در راستای اجرای هرچه بهتر ماموریت‌ها از برکات جشنواره مالک اشتر است. 

وی از بیانیه گام دوم انقلاب بعنوان معتبرترین سند انقلاب اسلامی یاد کردو افزود: تحقق اهداف این سند ملی قدم برداشتن در مسیر عزت و اقتدار نظام است. 

فرمانده سپاه شهدای استان، انقلاب اسلامی را انقلابی الهام بخش دانست و تاککیدکرد: انقلاب اسلامی الهام بخش جبهه مقاومت، ملت ها‌ی مسلمان، نهضت‌های آزادیبخش و امید همه مستضعفین بوده وهمیشه در مقابل رزورگویان ایستاده است. 

سردار رجبی تحریم انتخابات را ازپرتکرارترین واژه‌های دشمن برای سیاه نمایی و ناامیدی ملت ایران دانست و گفت: انتخابات یک میدان سیاسی است و باید طبق راهبرد نظام اسلامی با حضور همه جانبه در پای صندوق‌های رای فاتح این میدان باشیم. 

وی بسیج را پیشتاز در همه عرصه‌های بویژه عرصه انتخابات دانست و گفت: بسیجیان برای انجام یک عمل خیر در صحنه سیاسی در روزموعود همانند حضور در صحنه‌های حساس سال‌های گذشته پای صندوق رای حاضر خواهند شد و تو دهنی محکمی به بد خواهان نظام خواهند زد. 

فرمانده سپاه شهدای استان در این جشنواره همچنین از ازصبر و بردباری مادربسیجی شهید مقصود جبلی تجلیل کرد. 

تجلیل از ایثار خانواده پاسدار متوفی مرحوم حامد زینالی از دیگر برنامه‌های سفر فرمانده سپاه شهدای استان به خوی بود.

نظر شما