شناسهٔ خبر: 64891166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۳۲ روز مانده به انتخابات؛

راه‌اندازی ۴ شبکه انتخاباتی صداوسیمای استان بوشهر

با آغاز راه‌اندازی شبکه‌های تبلیغات انتخاباتی در کشور، ۴ شبکه تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ۴ حوزه انتخابی استان بوشهر راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -

راه‌اندازی ۴ شبکه انتخاباتی صداوسیمای استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ ۳۲ روز مانده به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با حضور استاندار بوشهر و رئیس و دبیر ستاد انتخابات استان در اداره‌کل صداوسیمای استان بوشهر، ۴ شبکه تبلیغات انتخاباتی برای ۴ حوزه انتخابی استان بوشهر آغازبه‌کار کرد.

برای حوزه بوشهر، گناوه و دیلم شبکه «دریا»، برای حوزه دشتستان شبکه «نخلستان»، برای حوزه دشتی و تنگستان شبکه «بیرمی» و برای حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه شبکه «نایبند» راه‌اندازی شده تا نامزد‌های انتخابات مجلس بتوانند پس از نام‌نویسی و ضبط برنامه، در زمان تبلیغات مردم را با دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود آشنا کنند.

استاندار بوشهر: شبکه‌های تبلیغاتی انتخابات موجب رقابت عادلانه می‌شود

استاندار بوشهر در این آیین گفت: راه‌اندازی شبکه‌های تبلیغاتی برای انتخابات مجلس ابتکار بسیار ارزشمند صداوسیما است که امکان رقابت برابر و عادلانه را به نامزد‌های انتخابات می‌دهد و فرصت بسیار خوبی برای نامزد‌های فراهم می‌کند تا بتوانند با ارائه برنامه‌های خود، نظر مردم را به خود و برنامه‌هایشان جلب کنند.

احمد محمدی‌زاده افزود: با تلاش مدیرکل، معاونان و کارکنان اداره‌کل صداوسیمای استان بوشهر چهار شبکه استانی در چهار حوزه انتخابی افتتاح شد و امیدواریم با حضور همه نامزد‌ها و فرصتی که برای آنان فراهم شده، برنامه‌های خود را ارائه و خدماتی که نظام اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته به این مردم فهیم و بزرگ انجام داده و تحول بزرگ خدمت‌رسانی در کشور که از پیروزی انقلاب تا کنون شده، بیان کنند.

او تأکید کرد: امیدآفرینی، مقابله با سیاست‌های شیطان بزرگ و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و بیان فرصت‌های نظام برای رشد و بالندگی مردم برای خودباوری ملت و رسیدن به قله‌های دانش، انتظاری است که از نامزد‌ها در تبلیغاتشان می‌رود.

استاندار بوشهر بیان کرد: امیدواریم با رقابت سالم و جدی میان نامزدها، مشارکت حداکثری مردم در انتخاب رقم بخورد.

امکان افزایش نامزد‌های انتخاباتی در استان بوشهر وجود دارد

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر هم در این آیین گفت: راه‌اندازی این شبکه‌ها نقش به‌سزایی در افزایش شور و نشاط انتخاباتی دارد.

اکبر پورات افزود: از ۲۶۴ متقاضی شرکت در انتخابات، ۱۴۲ نفر تأییدصلاحیت شدند که البته تا ۱۹ بهمن که فرصت اعتراض تأییدنشدگان وجود دارد ممکن است به این شمار افزوده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: نشست‌های هم‌اندیشی نخبگان استان بوشهر و دیگر اقشار برای برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی برگزار شده و امید داریم که مردم در ۱۱ اسفند مشارکت بالایی داشته باشند.

نام‌نویسی ۵۳ نامزد تأییدصلاحیت‌شده برای ضبط برنامه تبلیغاتی

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر هم در این آیین گفت: برای نامزد‌های حوزه بوشهر، گناوه و دیلم شبکه «دریا»، حوزه دشتستان شبکه «نخلستان»، حوزه دشتی و تنگستان شبکه «بیرمی» و حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه شبکه «نایبند» از امروز آغاز به‌کار کرده‌اند.

مهدی حیدری با اشاره به برگزاری ۲۰ نشست انتخاباتی و تهیه برنامه‌های گوناگون در بخش‌های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی افزود: در سیما چندین ویژه‌برنامه مانند «میدان مردم» با ۳۰ برنامه تا کنون، «برای ایران» با ۱۵ برنامه تا کنون، گفتگو با نمایندگان دوره‌های گذشته مجلس که اکنون نامزد نیستند با ۱۵ برنامه تا کنون، خاطرات انتخابات از زبان کارگزاران انتخابات گذشته، گفتگو با نخبگان استان برای تشریح حق انتخاب و ترغیب مشارکت و ساخت چهار سرود انتخاباتی تولید شده که همگی در حال پخش هستند.

او اضافه کرد: در رادیو نیز ۳۰ برنامه ۳۰ دقیق‌های با مردم، مردم و مسئولین ۱۰ برنامه، خاطرات انتخابات ۵۰ برنامه، ۴۸ نماهنگ، پنج نمایش انتخاباتی، ۴۸ آواهنگ و ۴۸ پیام انتخاباتی تهیه شده و در حال پخش است.

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر بیان کرد: تاکنون ۵۳ نامزد تأییدصلاحیت‌شده برای ضبط و پخش تبلیغات از صداوسیما نام‌نویسی کرده‌اند که از حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۱۴ نامزد، در حوزه دشتستان ۱۱ نامزد، در حوزه دشتی و تنگستان ۱۸ نامزد و در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۱۰ نامزد برای بیان برنامه‌هایشان نام‌نویسی کرده‌اند.

حیدری گفت: تاکنون ۲۰ نشست انتخاباتی و ۱۰ نشست اندیشه‌ورزی برای برگزاری باشکوه انتخابات از آنتن‌های رادیو و تلویزیون صداوسیمای استان بوشهر انجام شده است.

 

<div id="video-display-embed-code_10736219"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4137666/10736219?width=620&height=350"></script></div>

نظر شما