شناسهٔ خبر: 64884512 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تفاوت‌های متولدان نسل Z در آمریکا

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی امریکانا مطلبی با عنوان نسل Z: نسلی با باورهای دینی و فرهنگ متفاوت منتشر کرد که به نظرسنجی جدید موسسه تحقیقات دینی می پردازد:

نظرسنجی جدید موسسه تحقیقات دینی نشان می‌دهد که متولدان نسل Z در ایالات متحده، از نظر مذهبی، سیاسی و جنسیتی با نسل های قبلی متفاوت هستند. آنها تمایل کمتری به پیوستن به ادیان رسمی دارند، بیشتر تمایل به شناسایی به عنوان افراد LGBTQ دارند و به طور کلی کمتر با حزب جمهوری‌خواه همسو هستند. طبق این گزارش، نسل Z به عنوان متنوع ترین نسل از نظر نژادی و قومیتی در تاریخ ایالات متحده، حدود 40.8 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات 2024 خواهد داشت.

این نظرسنجی که در سال 2023 انجام شد، نشان می‌دهد 43 درصد از افراد سن بالاتر در نسل Z خود را لیبرال می‌دانند، در حالی که تنها 13 درصد خود را محافظه کار معرفی کرده‌اند. همچنین، تنها 22 درصد از افراد سن بالاتر در نسل Z خود را مسیحی سفید پوست می‌دانند، در حالی که 37 درصد خود را غیرمذهبی عنوان کرده‌اند. علاوه بر این، حدود 28 درصد از بزرگسالان نسل Z خود را LGBTQ می‌دانند. این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که زنان نسل Z تمایل بیشتری به رای دادن به دموکرات‌ها نسبت به جمهوری خواهان دارند.

در نهایت، این نظرسنجی نشان می‌دهد که نسل Z معتقد است که تغییر نسلی در رهبری سیاسی برای حل چالش های کشور ضروری است. با این حال، یک نظرسنجی اخیر حاکی از کاهش احتمالی مشارکت رای دهندگان جوان در انتخابات آینده است.

تفاوت‌های متولدان نسل Z در آمریکا

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما