شناسهٔ خبر: 64883454 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

سریال جنایی «رستگاری» آماده پخش از شبکه نمایش شد

سریال «رستگاری» در گونه جنایی و درام، محصول انگلیس در سال گذشته است که به زودی از شبکه تماشا پخش می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش هنر آنلاین، سریال «رستگاری» با گویندگی ۱۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. این سریال در گونه جنایی، درام و رازآمیز محصول انگلیس و ایرلند در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه تماشا پخش شود. مدیریت دوبله این سریال را زهره شکوفنده بر عهده دارد و صدا پیشگان آن عبارت اند از: رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، محمد تنهایی، ثریا فریناز، علی جلیلی باله، زویا خلیلی آذر، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، میلاد فتوحی، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، ملیکا ملک نیا، علی منصوری راد، مریم مهماندوست، عباس نباتی، رزیتا یاراحمدی و زهره شکوفنده.

این سریال درباره کولیت کانینگهام، افسر پلیس لیورپول انگلیس است که به دوبلین ایرلند نقل مکان می‌کند تا درباره‌ی مرگ فرزندش، کیت که 17 سال از او دور بوده، تحقیق کند. کولیت متوجه می‌شود که قتل استیسی توسط نامزدش ایون مالونی رخ داده است که از کیت برای فروش مواد مخدر سوء استفاده می‌کرده است.

«رستگاری» برنده 2 و نامزد 4 جایزه از جشنواره های مختلف ملی و بین المللی شده است. واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص شبکه ی پخش کننده، نسخه اصلی را تهیه کرده و پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی تماشا، برای مخاطبان پخش شود.

 

نظر شما