شناسهٔ خبر: 64879727 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در زنجان

نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در زنجان گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در زنجان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان ؛نمایشگاه آثار برگزیده با عنوان «تجسم هنر» همزمان با شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در زنجان گشایش یافت.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت : رویداد تجسم هنر امسال با همکاری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه توسعه هنر‌های تجسمی معاصر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود.
وی افزود: در این رویداد ۵۳ اثر برگزیده از آثار مهدی الماسی در رشته عکاسی از زنجان، فردین نظری در رشته عکاسی از ابهر، میثم یعقوبی در رشته پوستر از زنجان، فاطمه موسوی در رشته نقاشی خط از زنجان، سید جمال ناصری در رشته خوشنویسی و تذهیب از زنجان، آزاده اشتری در رشته نقاشی از زنجان، تقی بیات در رشته کاریکاتور از زنجان، نیلوفر محمودیان در رشته حجم سازی از زنجان، زهرا نبئی در رشته تصویر سازی از ابهر و لی‌لی فرهادی در رشته گرافیک از زنجان در معرض بازدید عموم قرار گرفته است.
قاسمی تصریح کرد: این رویداد در قالب نمایشگاه از ۸ تا ۱۲ بهمن ماه در نگارخانه فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان دایر است.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با این رویداد ۶ کارگاه تخصصی هنر‌های تجسمی نیز در محل سالن یادگار فرهنگسرای امام خمینی برگزار می‌شود.
قاسمی یادآورشد: مراسم اختتامیه و قدردانی از هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره ۱۲ بهمن ماه در فرهنگسرای امام خمینی برگزار خواهد شد.

نظر شما