شناسهٔ خبر: 64877641 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تحویل هزار دستگاه کامیونت آرنا پلاس به وزارت کشور/ دنا یا سورن جایگزین پژو پارس می‌شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل ایران‌خودرو در جریان تحویل هزار دستگاه کامیونت آرنا پلاس به وزارت کشور که با حضور «احمد وحیدی» وزیر کشور در ایران خودرو دیزل برگزار شد، گفت: خودروی جایگزین از جمله دنا یا سورن تحویل همه کسانی که برای خرید پژو پارس ثبت نام کردند، می‌دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، مدیرعامل ایران‌خودرو در این آیین اظهار داشت: رسالت ایران خودرو ترمیم ناوگان عمومی کشور است که هزار دستگاه کامیونت را برای بحث خدمات در حوزه آتش نشانی و زباله به وزارت کشور تحویل دادیم.

علیمردان عظیمی ادامه داد: ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی نیز برای شهرداری کرج آماده تحویل است.

وی با بیان اینکه آماده تحویل ماهانه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برقی را داریم، گفت: ۲۰۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده در کشور داریم که می توانیم سالانه ۸۰ هزار خودروی سورن را به عنوان تاکسی را تحویل شهرداری ها از طریق وزارت کشور دهیم.

مدیرعامل ایران‌خودرو افزود: توافقی با وزارت کشور در جهت تاکسی برقی نیز داریم که در دهه فجر یک هزار و ۸۰۰ تاکسی برقی را تحویل شهرداری ها خواهیم داد.

وی بیان داشت: اولین خودروی شاسی بلند داخلی و نیز در دهه فجر رونمایی می شود. ضمن اینکه خودروی برقی داخلی تا پایان سال آینده تحویل می شود.

عظیمی با اشاره به اینکه ایران‌خودرو، به تعهدات خود در تحویل خودروی پژو پارس ‌عمل می‌کند، گفت: از مردم به خاطر تاخیر در تحویل پوزش می طلبیم تا پایان سال تولید می کنیم و درصدد هستیم برای سال آینده پژو پارس تولید شود اگر به خاطر استانداردها این امر محقق نشد خودروی جایگزین که از لحاظ استانداری از پارس امروز بهتر خواهد بود را تحویل مردم خواهیم داد.

مدیرعامل ایران‌خودرو عنوان کرد: سفارش کسانی که در سامانه برای پژو پارس ثبت نام کرده‌اند، حذف نمی‌شود. امیدواریم سال آینده تولید افزایش دهیم، به طور قطع نوبت از بین نمی‌رود؛ در غیر این صورت خودروی جایگزین از جمله دنا یا سورن تحویل همه کسانی که ثبت نام کردند، می‌دهیم.

نظر شما