شناسهٔ خبر: 64858288 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

سه سبک گیم‌پلی انتخابی در بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 وجود دارد

راه‌های متنوعی برای به پایان رساندن بازی دارید / gamingbolt

صاحب‌خبر -

اگر شما هم از مخاطبان بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 هستید، اطلاعات خوبی از سیستم گیم‌پلی برایتان وجود دارد.

استودیوی بازی‌سازی چاینیز روم (The Chinese Room) اطلاعات جدیدی را از بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 منتشر کرده است که در مورد سیستم مبارزه‌ بازی صحبت می‌کند. مدیر خلاق این پروژه یعنی الکس اسکیدمور (Alex Skidmore) می‌گوید که هدف تیم سازنده این است که تجربه‌ای اکشن ایجاد کند که بتواند با عناوین مدرن رقابت کند. برای این منظور، بازیکنان می‌توانند انتظار سه سبک گیم پلی را داشته باشند: استراتژیک استاکر (Strategic Stalker)، اکشن برالر (Action Brawler) و سبک ماجراجویی روایی (Narrative Adventure).

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

در بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 سبک استاتژیک استاکر برای کسانی است که از محصولاتی چون Dishonored یا المان‌های مخفی کاری در Fallout یا The Elder Scrolls لذت می برند. این سبک روی حرکات مخفیانه و عنصر غافلگیری تمرکز دارد؛ چراکه شما به طور مخفیانه می‌توانید دشمنان را شناسایی کرده یا از کشتن سریع استفاده کنید.

سبک اکشن برالر برای کسانی است که نبردهای از نزدیک و شخصی را ترجیح می‌دهند؛ یعنی همان سیستم مبارزه‌ای که در عناوینی چون God of War، Elden Ring و Middle-earth: Shadow of Mordor استفاده شده است. به همین خاطر دسترسی آزاد به نحوه مبارزاه با دشمنان را دارید.

در نهایت سبک ماجراجویی روایی در این بازی برای کسانی است که ترجیح می‌دهند روی داستان تمرکز کنند و کار خاصی با سیستم مبارزه‌ای ندارند. البته برای این بخش جزئیات زیادی وجود ندارد، اما هدف آن ارائه نبردهای هیجان‌انگیز بدون درگیر کردن زیاد مخاطب با سیستم جنگی است. برای مطالعه آخرین اخبار، وب سایت ویجیاتو را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

تجربه دوباره یک شاهکار | بررسی TLOU Part 2 Remastered

ساخت سریال لایو اکشن The Final Fantasy 14 کنسل شد - ویجیاتو ساخت سریال لایو اکشن The Final Fantasy 14 کنسل شد - ویجیاتو

gamingbolt

نظر شما