شناسهٔ خبر: 64824539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خون شهدا ضامن پیروزی جبهه مقاومت در منطقه

استاندار مازندران گفت: به برکت خون شهدا، جبهه مقاومت در منطقه، پویا و سرزنده عرصه را بر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی تنگ کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران در همایش پدران آسمانی که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه نوشیروانی برگزار شد گفت: به برکت خون شهدای والامقام، جبهه مقاومت در منطقه، پویا و سرزنده عرصه را بر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی تنگ کرده است.

سید محمود حسینی‌پور افزود: ثمره خون پاک شهدای محور مقاومت سبب شد که امروز همه جهان مظلومیت مردم فلسطین را فریاد بزنند.

وی با بیان اینکه دفاع از مردم غزه دیگر جهانی شده است، اضافه کرد: در طول تاریخ اشغال فلسطین سابقه ندارد که نیم میلیون نفر در انگلستان برای حمایت از مردم غزه به خیابان بیایند.

استاندار مازندران گفت: اگر در دهه ۶۰ شمسی امام راحل دفاع از مردم فلسطین را نهادینه کرد امروز تمامی مردم جهان به این اصل اعتقاد پیدا کردند.

حسینی پور با بیان اینکه همه این دستاورد‌ها به برکت خون شهداست، ادامه داد: شهدا در مسیر اهل بیت علیه السلام بودند و حرکت در این مسیر پیروزی و سربلندی را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: در مراسم تشییع شهدای گمنام همه گروه‌ها و اقشار مختلف حضور به هم می‌رسانند که این نشان از ارادت مردم به شهداست.

استاندار مازندران تصریح کرد: شهدای والا مقام ما امروز به یک الگو برای ملت بزرگ ایران تبدیل شده‌اند که در تمام عرصه‌ها از آن استفاده می‌کنند.

نظر شما