شناسهٔ خبر: 64814159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جبران ناترازی برق مازندران با مشارکت بخش خصوصی

استاندار مازندران گفت: برای جبران ناترازی برق، ۴۸ طرح فاینانس با مشارکت بخش خصوصی در استان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران در نشست ستاد عالی رشد اقتصادی استان به ناترازی انرژی در دو بخش برق و گاز اشاره کرد و گفت: برای جبران ناترازی برق، ۴۸ طرح فاینانس با مشارکت بخش خصوصی در استان اجرا می‌شود.
حسینی پور افزود: در حوزه برق و گاز رشد قابل توجهی در استان وجود داشته است به طوری که فراتر از پیش بینی بوده است.
او گفت: افزایش سرمایه گذاری و رشد بهره وری دو عامل و شاخصه اصلی رسیدن به این موفقیت بوده است و مقرر شد بخش خصوصی در تولید برق به کمک صنعت استان بیایید.
فرج اله فتح اله پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران نیز گفت: در برنامه رشد اقتصادی استان ١٢٧ هزار میلیارد تومان منابع سرمایه کزاری و رشد اقتصادی ٨ درصد در سال ١٤٠٢ پیش بنیی شده است و همچنین طرح‌های سفر ریاست جمهوری با رشد بیش از ٧٠ درصد پیشرفت کار را دارد.
موسوی تاکامی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: تا افق سال ١٤٠٩ با یک و نیم میلیارد یورو سرمایه گزاری شبکه برق به سطح مطمئن و ایمن برای مشترکان ایجاد شود.
قاسمعلی مایلی مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: این شرکت به نسبت جذب اشتراک با ساختار و هدف گذاری مناسب با رشد همراه بوده و ٤٠٠ کیلومتر شبکه ایجاد شد و تا پایان سال ٥٠٠ کیلومتر شبکه نیز اضافه خواهد شد. 

مرشدی گزارش می دهد

<div id="video-display-embed-code_10717972"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4133224/10717972?width=600&height=350"></script></div>

 


نظر شما