شناسهٔ خبر: 64814097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف انبار احتکار لوازم یدکی خودرو در بابل

ماموران پلیس امنیت اقتصادی یک انبار احتکار لوازم یدکی خودرو به ارزش ۹ میلیارد ریال در بابل کشف و ضبط کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی درراستای مقابله بامحتکران اقلام موردنیازمردم بااشرافیت وهوشمندی بالای خود ازاحتکار تعداد زیادی لوازم یدکی خودرودریک انباری درسطح شهرستان بابل مطلع وموضوع رادردستورکارخودقراردادند.
سرهنگ علی داداش تبار با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این انبار مقادیر زیادی انواع لوازم یدکی کشف و ضبط شد.
او با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را ۹ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردید.
سرهنگ داداش تبار با تاکید بر اینکه عده‌ای باسوءاستفاده ازشرایط اقتصادی کشوربرای منفعت طلبی خوداقدام به احتکارکالا‌های اساسی کرده وبا این اقدام موجب نوسان قیمت کالا‌ها دربازار وبروز مشکلاتی درزندگی مردم می‌شوند، گفت: پلیس قاطعانه بامحتکران برخوردکرده واجازه ناامن کردن بازار را به آنان نمی‌دهد.
او از شهروندان نیز درخواست می‌کنیم در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما