شناسهٔ خبر: 64812642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

میزان بارش باران در نوشهر به ۷۶ میلی‌متر رسید

ساری - ایرنا - داده‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی مازندران نشان می‌دهد که از بامداد دوشنبه تا صبح روز سه‌شنبه، بیشترین میزان بارش باران با ۷۶ میلی‌متر در فرودگاه نوشهر به ثبت رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، همچنین طبق داده‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی مازندران، پس از نوشهر، خشکه داران تنکابن با ۷۴، فرودگاه رامسر با ۶۲، گالش محله رامسر با ۶۱، تنکابن با ۵۴، سرلیماک رامسر با ۵۳، سفیدآب تنکابن با ۴۳ و سرپشته رامسر با ۳۶ میلی متر شاهد بیشترین میزان بارش باران ثبت شده در طی مدت یاد شده بودند.

کمترین میزان بارش باران از بامداد دوشنبه تا صبح روز سه شنبه نیز در کندلوس نوشهر، آهنگرکلا بابل، دلیر چالوس، بطاهرکلا بلده نور، گلوگاه بابل، آلاشت و آمل با یک و سیاه بیشه، شیاده بندپی بابل، ‌ تمل رامسر، کلاردشت و بورخانی سوادکوه نیز با ۲ میلی متر به ثبت رسیده است.

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، شرایط جوی امروز مازندران ابری و سرد به تناوب با بارندگی و در ارتفاعات مه آلود با بارش برف و وزش باد، روز پنج‌شنبه نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده باران بتدریج با کاهش ابر و در روز جمعه نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

میزان بارش باران در نوشهر به ۷۶ میلی‌متر رسید

آسمان مازندران در روز شنبه آینده صاف تا نیمه ابری و درساعات عصر و شب در ارتفاعات ابری با بارش باران و برف، روز یکشنبه ابری همراه با کاهش دما در بعضی ساعات با بارندگی و در ارتفاعات مه آلود با بارش باران و برف و وزش باد، روز دوشنبه نیمه ابری تا ابری و با بارش پراکنده باران و وزش باد همراه خواهد بود.

داده‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که بابلسر با ثبت دمای ۱۰.۴ و سیاه بیشه با ۱.۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرمترین ساعت به ۱۰درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وضعیت امروز دریای خزر نیز مواج و طوفانی پیش بینی شده است وبرای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

نظر شما