شناسهٔ خبر: 64788247 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

برگزاری هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر در بوشهر

صاحب‌خبر -
به‌ گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل در این خصوص گفت: هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر با هدف تعالی و ارتقای شعر هرساله میزبان شاعران و ادبای معاصر ایران زمین است.
وی افزود: هر سال با توجه به برگزاری این جشنواره آثار متعدد و ارزشمندی در حوزه های مختلفی اعم از کودک،نوجوان و بزرگسال به دبیرخانه ارسال میگردد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بنا به رسالت ذاتی خود حامی و پیشقدم این امر مهم بوده و است.
وحید حیدری گفت: علیرضا قزوه به عنوان  دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر و شاعرانی چون حیدر منصوری، صادق رحمانی، سعید یوسف‌نیا،مصطفی محدثی خراسانی،علی هوشمند، محمود حبیبی کسبی، حسین دارند، محمدرضا احمدی‌فر، تقیه زنگنه و فاطمه میرزایی حضور دارند و به شعرخوانی میپردازند.
حیدری افزود: جشنواره بین‌المللی شعر فجر به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر،خانه کتاب ادبیات ایران،جشنواره بین‌المللی شعر فجر و انجمن شعر و ادبیات داستانی بوشهر برگزار می شود.
لازم به ذکر است شرکت در این محفل برای همگان آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند در زمان تعیین  شده در ساعت ۱۸:۱۵ به نشانی بوشهر، چهارراه دادگستری، خیابان جهاد سازندگی، دانشگاه فرهنگیان، سالن علامه طباطبایی(ره) حضور بهم رسانند.
همچنین علاقه مندان جهت تماشای تحت وب این محفل به صورت زنده میتوانند به تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانی ketab.tv  مراجعه نمایند.

نظر شما