شناسهٔ خبر: 64785916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پروژه تعریض محور مرزن‌آباد تا شهریور ۱۴۰۳ زیر بار ترافیک می‌رود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: فاز نخست پروژه تعریض محور مرزن‌آباد تا شهریور ماه سال آینده زیربار ترافیک می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد توکلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ظهر امروز در نشستی با موضوع بررسی رفع موانع و ارائه راهکارهای تسریع در روند اجرای طرح ملی تعریض جاده کندوان محدوده مرزن آباد - دزدبن، اظهار کرد: پروژه مهم و ملی تعریض محور چالوس به عنوان پروژه‌های بااهمیت در استان و کشور جز مطالبات دیرینه مردم محسوب می‌شود.

وی افزود: مسیر تعریض از مرزن‌آباد به سمت دزدبن به طول ۱۵ کیلومتر در دستور کار قرار دارد و شرکت توسعه زیرساخت و توسعه کارفرمای این پروژه است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه جاده چالوس به دلیل ترافیک بالا و تردد بسیار زیاد تنها در حد سه تا چهار روز در هفته قابلیت کار دارد، اضافه کرد: محدودیت زمانی و مکانی و مشکلات دیگر موجب شد پروژه‌‌ای که قرار بود طی دو سال به انجام برسد حدود چهار سال به درازا بکشد.

توکلی یادآور شد: مسائل و مشکلاتی که به عنوان چالش‌ها و موانع کار اجرای عملیات بود مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه انتظار داریم تا شهریور ماه امسال فاز یک این پروژه به‌صورت استاندارد و کامل به بهره‌برداری برسانیم، تصریح کرد: برای ادامه مسیر هم برنامه‌ریزی لازم انجام شد انتظار داریم‌ در مدت زمان حداقلی که شرایط را بتوانیم مدیریت کنیم پروژه را به سرانجام برسانیم و این مسیر که برای دسترسی روستاهای بالادست بخش مرزن‌آباد چالوس همیشه چالش بوده، همواره شود و مردم از مواهب چهارخطه‌شدن مسیر بهره‌مند شوند و برای تردد بین استان مازندران، البرز و تهران این گشایش حاصل شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

نظر شما