شناسهٔ خبر: 64768887 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شمار نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس در خراسان رضوی به ۸۴۵ نفر رسید

شورای نگهبان امروز دوشنبه صلاحیت ۶۳ نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان خراسان رضوی را تایید کرد و شمار نامزدهای حاضر در این کارزار سیاسی به ۸۴۵ نفر افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

شمار نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس در خراسان رضوی به ۸۴۵ نفر رسید

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ، سیدهادی طباطبایی گفت: با افزوده شدن این تعداد که شماری از آنها از چهره های شناخته شده سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در ۱۲ حوزه انتخابیه استان هستند شور رقابتها در انتخابات پیش رو بیشتر خواهد شد.

بر اساس اعلام شورای نگهبان نامزدهای تازه تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج  چهار نفر، نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه ۶ نفر، مشهد و کلات ۲۸ نفر، تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد ۲ نفر، چناران، طرقبه شاندیز و گلبهار چهار نفر، فریمان، سرخس و بخش های احمد آباد و رضویه مشهدچهار نفر، سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد سه نفر،خواف و رشتخوار سه نفر، تربت حیدریه، زاوه و مه ولات ۲ نفر و کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ هفت نفر است.

 انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند همزمان در سراسر کشور در چهار هزار و ۵۴۵ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی برگزار می شود.

استان خراسان رضوی با ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

نظر شما