شناسهٔ خبر: 64757824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

نگفتن از دستاوردها، زبان دشمن را باز می‌کند

خبرگزاری صدا و سیما

محمد‌سبحان حسنی، گفت: بیان دستاورد‌ها و تبیین اقدامات از سوء‌استفاده دشمن، جلوگیری می‌کند.

صاحب‌خبر -

نگفتن از دستاوردها، زبان دشمن را باز می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در نشست جهاد تبیین با بیان این که دشمن به دنبال این است که از کوتاهی ما در زمینه تبیین و نگفتن دستاورد‌های انقلاب بر ذهن مردم تاثیر منفی بگذارد، اظهار کرد: نباید با سکوت در خصوص دستاورد‌های انقلاب و خالی کردن میدان، از جهاد تبیین سر باز بزنیم و به دشمن، فرصت سوء استفاده بدهیم.
وی، افزود: برنامه دشمن نا امید کردن مردم از نظام است؛ بنابراین با سکوت در خصوص اقدامات و پیشرفت‌های حاصل شده، در حقیقت برای بدخواهان و در میدان آن‌ها بازی خواهیم کرد.
حسنی، اذعان کرد: برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت و راهیان نور و برنامه‌های صدا و سیما و همچنین برنامه‌هایی که ارشاد، سپاه، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها برای جهاد تبیین و افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند، مناسب است و در این مقطع ضرورت دارد، این برنامه‌ها به سرعت اجرایی شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، افزود: بیان دستاورد‌ها و تبیین اقدامات و فعالیت‌های نظام و اهمیتی که انتخابات در سرنوشت مردم دارد؛ می‌تواند مؤثر باشد و به افزایش شور و نشاط انتخاباتی کمک کند.
معاون استاندار ایلام، تأکید کرد: افزایش حضور مردم در انتخابات باعث نا امیدی، یأس و سرخوردگی دشمنانی که چشم طمع به کشور ایران دوخته اند، خواهد شد.

نظر شما