شناسهٔ خبر: 64754970 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار سیستان و بلوچستان :

سیستان و بلوچستان استانی غنی است که واژه محرومیت در آن معنا ندارد

کرمی گفت: سیستان و بلوچستان استانی غنی است و هیچ کمبود و محرومیتی ندارد، در واقع محرومیت واژه‌ای است که صرفاً در فکر افراد قرار گرفته و مانع سازندگی، رشد و پیشرفت این استان شده است.

صاحب‌خبر -

محمد کرمی در جریان سفر به میرجاوه و در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: توان مردمی قدرتی عظیم است که می‌توان با برنامه‌ریزی و ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه مردم به آن دست یافت.

وی افزود: تمام ارکان دولت باید در انجام کار برای مردم بی‌وقفه تلاش کند و در اجرای پروژه‌های عمرانی سرعت بیشتری ایجاد کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فرصت خدمت برای خدمتگزاران محدود است، لذا باید آن را قدر دانست، تصریح کرد: خدمت در نظام اسلامی باید برای خدا و ابزاری برای رسیدن به خدا و وسیله‌ای برای خدمت به مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ کار در منطقه تقویت شود، ادامه داد: همه باید کار کنند و مسئولان نیز در این زمینه با فرهنگ سازی و بازدید‌های مکرر از طرح‌ها و پروژه‌ها، به دنبال رفع نواقص باشند.

کرمی بیان کرد: جوانان سرشار از نوآوری و خلاقیت هستند بنابراین باید دائماً برای پیشرفت امور و آبادانی منطقه برنامه‌ریزی و فکر صورت گیرد.

وی افزود: اگر مردم توان ایجاد تولیدی ندارند باید با تشکیل تعاونی و کارگاه‌های تولیدی کوچک به دنبال فرآوری محصولات تولیدی خود و صادرات آن با استفاده از پتانسیل مرزی استان باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: نباید کار‌ها رها شوند و هرجا که مسئولان احساس می‌کنند مردم محلی نیاز به آموزش و مهارت برای افزایش بهره‌وری محصولات کشاورزی، صنعتی و ... دارند، بستر مناسب را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه منطقه از نظر کشاورزی، بازارچه‌های مرزی و سفره‌های آبی دارای پتانسیل‌های فراوانی است که می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب تولید ثروت در منطقه ایجاد کرد.

 

 

نظر شما