شناسهٔ خبر: 64749402 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیسی:

کشورهای اسلامی، جنایات رژیم صهیونیستی را متوقف کنند

رئیس جمهور در دیدار سفیر جدید بوسنی و هرزگوین، گفت: همکاری و انسجام کشور‌های اسلامی می‌تواند موجب توقف جنایات، کشتار و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و حامیان آن شود.

صاحب‌خبر -

** کشورهای اسلامی، جنایات رژیم صهیونیستی را متوقف کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی، امروز یکشنبه در آیین دریافت استوارنامه آقای «نیاز چارداکلیا» سفیر جدید بوسنی و هرزگوین، روابط دو ملت را متکی بر نزدیکی و باور‌های قلبی دو ملت، توصیف و تصریح کرد: گسترش روابط و ارتقای سطح همکاری‌ها میان ایران و بوسنی و هرزگوین، به نفع هر دو کشور و ملت است و امیدوارم جناب عالی در این مسیر، موفق باشید.

رئیس جمهور در ادامه با توجه به سابقه دشمنی مستکبرین با ملت بوسنی و هرزگوین، اظهار داشت: اگر دخالت علیه مسلمانان وجود نداشته باشد، آنان می‌توانند در کنار یکدیگر، زندگی مسالمت‌آمیزی داشته باشند؛ بنابر این، باید در برابر دشمنی‌ها، ظلم‌ها و جنایات، ایستادگی و مقاومت کرد.
 
آقای رئیسی، همچنین با توجه به گذشت ۱۰۹ روز از دوره اخیر جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان مظلوم و مقتدر غزه و به شهادت رسیدن بیش از ۲۵ هزار تن که بیشتر آنان را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند، گفت: همکاری و انسجام کشور‌های اسلامی می‌تواند موجب توقف جنایات، کشتار و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و حامیان آن شود.
 
«نیاز چارداکلیا» سفیر بوسنی و هرزگوین نیز با بیان اینکه مردم این کشور، هیچ‌گاه کمک‌ و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران در روز‌های سخت خود را فراموش نمی‌کنند، اظهار داشت: بوسنی و هرزگوین، خواستار گسترش بیش از پیش روابط و همکاری‌های سازنده با ایران است.

نظر شما