شناسهٔ خبر: 64748911 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دایی و خواهرزاده کلاهبردار در رشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری دایی و خواهرزاده کلاهبردار در شهرستان رشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان گفت: مأموران پلیس فتای استان در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر خرید سکه و طلا توسط ۲ مرد مشکوک از مغازه‌های مختلف در بازار زرگران رشت، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: پلیس پس از حضور نامحسوس در محل و اطمینان از صحت موضوع افراد مورد نظر را برای بررسی بیشتر با هماهنگی قضایی به مقر انتظامی منتقل کرد. 

به گفته فرمانده انتظامی گیلان، متهمان که دایی و خواهرزاده هستند در تحقیقات پلیس به کلاهبرداری با درج آگهی جعلی فروش خودرو در سایت‌ها و اپلیکیشن‌‎های خرید و فروش کالا و خدمات با دریافت بیعانه و خرید جواهرات با وجوه دریافتی در شهر‌های مختلف کشور اعتراف کردند.

سردار ملکی تصریح کرد: متهمان ۳۲ و ۳۳ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

او همچنین گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و تحقیقات پلیس به منظور شناسایی شکات این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان هشدار داد: مردم برای خرید یا پیش خرید کالای مورد نظر خود از سایت‌های متفرقه و بدون مجوز یا شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

نظر شما