شناسهٔ خبر: 64731179 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

رئیسی: شهادت ۵ مستشار سپاه در سوریه بی پاسخ نمی ماند

رئیس جمهور در پی ترور پنج تن از مستشاران سرافراز ایران اسلامی تاکید کرد: بی‌شک تداوم این‌گونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه که حاکی از شکست و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی در رسیدن به اهداف پلید خود و عمق استیصال و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت است از سوی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت‌الله سید ابرهیم رئیسی شنبه شب در پیامی با تسلیت ترور بزدلانه پنج تن از مستشاران سرافراز ایران اسلامی توسط رژیم جنایت‌کار صهیونیستی تصریح کرد: بی‌شک تداوم این‌گونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه که حاکی از شکست و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی در رسیدن به اهداف پلید خود و عمق استیصال و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت است از سوی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند. متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بیشتر بخوانید:

رئیسی: دهه فجر، مظهر انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی است

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر رژیم جنایت‌کار صهیونیستی در اقدامی تروریستی با تجاوز آشکار به حریم هوایی سوریه تعدادی از نیروهای سوری و پنج تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران را که در کسوت مستشاری و در پاسداری از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه حضور داشتند، به شهادت رساند.

اینجانب با محکوم کردن این ترور بزدلانه، شهادت مستشاران سرافراز ایران اسلامی، حجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و محمدامین صمدی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، ملت شهیدپرور ایران، مبارزان جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزمان و خانواده‌های گرانقدر این شهیدان والامقام تسلیت می‌گویم.

بی‌شک تداوم این‌گونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه که حاکی از شکست و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی در رسیدن به اهداف پلید خود و عمق استیصال و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت است از سوی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.

جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی که با زیر پا گذاشتن همه معاهدات جهانی و اصول انسانی، در سایه حمایت کشورهای سلطه‌گر و در رأس همه آنها آمریکا و سکوت مجامع جهانی رقم می‌خورد، قطعاً لکه ننگ دیگری در پرونده سیاه همه مدعیان حقوق بشر خواهد بود.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما