شناسهٔ خبر: 64723156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جزئیات جلوگیری از فعالیت یک خانۀ محیط زیست در لرستان

رئیس آموزش و مشارکت‌های مردمی محیط زیست لرستان جزئیات جلوگیری از فعالیت یک متقاضی خانۀ محیط زیست در این استان را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

فرهاد ذوالفقاری‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به فعالیت 100 خانۀ محیط زیست در لرستان، اظهار داشت: خانه‌های محیط زیست با هدف ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست و مردمی‌سازی امور محیط‌زیستی احداث شده است.

وی با تأکید به جلوگیری از فعالیت یک متقاضی خانۀ محیط زیست در لرستان، افزود: یکی از فعالان درمان و تیمار حیات وحش تقاضای احداث یک خانۀ محیط زیست را داشت که به‌دلیل مشکلات صنفی موفق به اخذ تأییدیه از مراجع ذی‌صلاح نشد و در نتیجه با ادامهٔ این فعالیت این خانه موافقت نشده است.

رئیس آموزش و مشارکت‌های مردمی محیط زیست لرستان با تأکید به اینکه نصب تابلوهای خانۀ محیط زیست باید در چارچوب مشخص سازمان محیط زیست باشد، عنوان کرد: تابلوی نصب‌شده در سر در یک خانهٔ محیط زیست خارج از فرمت سازمان حفاظت محیط زیست بود و تذکرات لازم به مسئول این خانه در خرم‌آباد داده شد.

وی بیان کرد: تابلوی با فرمت مشخص خانه‌های محیط زیست در صورت تأیید و رفع مشکلات صنفی برای یک متقاضی فعالیت خانهٔ محیط زیست در لرستان در نظر گرفته می‌شود.

ذوالفقاری‌مهر با بیان اینکه خانه‌های محیط زیست لرستان در مراکز خدمات جهاد کشاورزی، دانشگاه‌ها و دفاتر تسهیلگری دایر شده است، گفت: ایجاد خانه‌های محیط زیست در شهرها و روستاها افزایش مشارکت شهروندان در حفاظت از محیط زیست را به‌دنبال دارد.

رئیس آموزش و مشارکت‌های مردمی محیط زیست لرستان با اشاره به فعالیت 100 مدیر اجرایی در خانه‌های محیط زیست این استان، ابراز کرد: مردم نیز با عضویت در این خانه‌ها به مدیریت شهری و رفع مشکلات زیست‌محیطی کمک می‌کنند.

ذوالفقاری‌مهر اعلام کرد: خانه‌های محیط زیست در تمام شهرستان‌های لرستان احداث شده است و فعالان زیست‌محیطی در این خانه‌ها ‌مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/644+

نظر شما