شناسهٔ خبر: 64713935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مداری که ماندگاری قدرت اسلام را تضمین می‌کند «مردم» است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با تاکید بر وظیفه خطیر مداحان در دعوت مردم به انتخابات گفت: مداری که می‌تواند ماندگاری قدرت اسلام را تضمین کند، حضور مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام و المسلمین، محمد نعیمی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، شامگاه جمعه در نشست بصیرتی با حضور مداحان و شاعران در امامزاده حسن(ع) کرج، در بیان فضائل ماه رجب گفت: ماه رجب ماه بزرگی است که به یمن ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام معروف به «شهر عظیم» است، خداوند حسنات را در این ماه مضاعف و سیئات را محو می‌کند.

نعیمی در بخش دیگری از بیانات خود حول محور جهاد تبیین یادآور شد: بنای دوم ساختار قدرت ایران اسلامی بر قدرت نرم نهاده شده و این قدرت از فرهنگ عاشورا و اسلام نشأت گرفته است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به شهادت بیش از ۲۴ هزار نفر در غزه، اظهار کرد: میلیاردها انسان شاهد این جنایت بودند اما واکنشی نشان ندادند، افتخار ما این است به یمن محبت امیرالمومنین علی علیه السلام نفس جریان سلطه در منطقه توسط شیعیان امیرالمومنین گرفته شد.

وی افزود: مداری که می‌تواند ماندگاری قدرت اسلام را تضمین کند، حضور مردم است، به قول شهید همت هر جا که جریان باطل آن را می‌کوبد، جبهه خودی است، جریان باطل به دنبال عدم حضور مردم است و شما مداحان که صدای رسا و تریبون در دست دارید برای حضور مردم در صحنه کمک کنید، کمتر از ۴۵ روز دیگر نمایش قدرت جمهوری اسلامی را در پیش داریم و دشمن امیدوار به مشارکت پایین است.

پایان پیام/

نظر شما