شناسهٔ خبر: 64703212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بررسی روند اجرای طرح ساماندهی صنوف آلاینده در بوکان

روند اجرای طرح ژینگه پاریز برای ساماندهی و استقرارصنوف آلاینده بوکان با حضور مسئولان و اصناف ذینفع بررسی شد.

صاحب‌خبر -

بررسی روند اجرای طرح ساماندهی صنوف آلاینده در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار بوکان در این مجمع که با حضور مدیر عامل و صنوف مربوطه ضمن اعلام آمادگی فرمانداری و مجموعه ادارات  شهرستان برای پیشبرد طرح ساماندهی صنوف  صنوف آلاینده گفت:  ادارات  با جدیت و اهتمام لازم اعلام همکاری می کنند  و امیدواریم با نظارت بیشتر روند کار پیشرفت و سرعت بیشتری بگیرد.

خشایار صنعتی همچنين به برنامه های ادارات برای تسهیل در روند کار اشاره کرد و وگفت : برنامه کاری ما این است که در جلسات برگزار شده موانع موجود از طریق تشکیل کمیته های کارشناسی برطرف شود.

وی افزود : امید است با روند رو به بهبودی که در چند سال اخیر از طرف مجموعه هیئت مدیره و مجموعه پیگیری‌های اعضا انجام شده ، شاهد بهبود وضعیت در پیشرفت کار و فرایند کار باشیم و هرچه سریع‌تر روند استقرار صنوف در مجموعه ژینگه پاریز انجام گیرد.

وی همچنین  بر ضرورت انتقال اتاقسازان حاشیه شهر به یک مجتمع کارگاهی و لزوم تسريع در ساماندهي آنها تاكيد كرد و گفت: احداث این مجتمع در جوار شهرک صنعتی با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی استان برای توسعه  کسب و کار اتاقسازی به عنوان برند صنعتی بوکان ، مطرح شده و در مرحله  مقدمات اداری است، قطعا با راه اندازي و ساخت چنین مجموعه ای اين صنوف كه سيما و منظر شهر را تحت تاثیر قرار داده اند می توانند در آن محل ساماندهي شوند و حتی توسعه یابند.

صنعتی همچنین در ادامه به  اهمیت مشارکت و تجلی اراده جمع در جریان انتخابات اشاره کرد و گفت:عرصه انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، نماد همبستگی و انسجام ملی و احساس وظیفه نسبت به تعیین سرنوشت خود است و حضور پرشور در انتخابات موجب ارتقاء اقتدار نظام و یاس و ناامیدی دشمنان می شود.

 

 

 

نظر شما