شناسهٔ خبر: 64697565 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیریت فرانچایز موجب توسعه کسب و کار است

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سرویس فرانچایز یک سرویس قابل ملاحظه برای توسعه کسب و کار است و از سال گذشته برای توسعه این سرویس جلسات متعددی برگزار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود کریمی بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از شرکت رستوران های زنجیره ای زندگی خوشمزه ایرانیان (برند جان اسنک) اظهار کرد: این مجموعه تمام ویژگی‌های مثبت یک کسب و کار همچون هم افزایی، دانش و دلگرمی را داراست، سرویس فرانچایز یک سرویس قابل ملاحظه برای توسعه کسب و کار است و از سال گذشته برای توسعه این سرویس جلسات متعددی برگزار شده است.

وی افزود: برای توسعه فرانچایز تلاش بسیاری صورت گرفته و یکی از ویژگی‌های مثبت آن ایجاد شغل‌های اثرگذار و پایدار است، حامی این سرویس خواهیم بود.

کریمی بیرانوند خاطرنشان کرد: در این مدت اتفاقات خوبی در حوزه فرانچایز رقم خورده و نرخ بیکاری نیز کاهش قابل توجهی پیدا کرده است. امیدوارم آمار کاهش بیکاری در تمامی استان‌ها تک رقمی شود.

مهدی مقوا ساز، مدیر عامل مجموعه جان اسنک هم گفت: اصل یک فرانچایز پشتیبانی شعبه‌ها است با سه کارخانه تهیه و تولید مواد اولیه و دستگاه صنعتی اختصاصی اسنک، گلخانه تولید محصولات و صیفی جات و همچنین سایر محصولات غذایی، با بیش از ۵۴ شعبه ارائه دهنده محصولات به صورت فعال در ۱۳ استان از جمله استان های اصفهان، تهران، فارس، چهارمحال و بختیاری، مازندران و خوزستان و سایر شهرستان ها، بالغ بر ۸۳۳ نفر نیروی کار مستقیم و حدود ۲۰۰۰ نفر غیر مستقیم مفتخر است که به هم میهنان عزیزمان در زمینه صنایع غذای سالم، لذیذ و خوشمزه به صورت کاملاً یکپارچه ارائه خدمت می‌کند، همچنین ۱۲ شعبه نیز آماده افتتاح است.

وی ادامه داد: این مجموعه تنها فست‌فود دارای سیب سلامت در ایران است و امیدوارم شعبه‌های فعال به خارج از کشور راه پیدا کند تا با برندهای اقتصادی معتبر رقابت کنیم.

پایان پیام/۳۸۱۳

نظر شما