شناسهٔ خبر: 64691570 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیریت شهری به دنبال حل معضل ترافیکی درجنوب تهران

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: با افتتاح هر ۴ مرحله طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه نواب - تندگویان، مسافت پیمایش شهروندان تهرانی درجنوب پایتخت کاهش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

مدیریت شهری به دنبال حل معضل ترافیکی درجنوب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: با بهره برداری از مرحله اول تقاطع غیرهمسطح نواب - تندگویان، شمال بزرگراه نواب به جنوب تندگویان متصل شد.

مهدی صداقتی افزود: با افتتاح مرحله دوم طرح، از میدان بهمن به تندگویان جنوب، دسترسی ایجاد می‌شود.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: در مرحله سوم افتتاح، مسیر تندگویان جنوب از زیر عرشه به نواب شمال به بهره برداری می‌رسد که قبل از تعطیلات نوروز این مرحله به بهره برداری می‌رسد.

مهدی صداقتی افزود: در مرحله چهارم طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه نواب - تندگویان که سال آینده به بهره برداری می‌رسد، دسترسی از نواب شمال به میدان بهمن ایجاد می‌کند.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: تکمیل این طرح، باعث کاهش مسافت پیمایش شهروندان و حل معضل ترافیکی در جنوب شهر تهران می‌شود.

مهدی صداقتی، ترافیک و وجود معارضان را دو معضل اصلی اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه نواب - تندگویان برشمرد و گفت: طرح باید همزمان با ترافیک اجرا می‌شد و همه تلاش ما بر این بود که انسداد ترافیکی ایجاد نشود و عبور و مرور شهروندان مختل نشود بر این اسا همزمان با وجود ترافیک، کار اجرایی انجام و بار ترافیکی جابجا شد.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: معضل دوم طرح، وجود معارضان بی شمار بود، زیرا این نقطه، نقطه قدیمی و گلوگاهی شهر است بر این اساس معارضان زیاد تاسیسات اعم از لوله‌های اصلی، و معارضان شبکه آب‌های سطحی داشتیم که برخی از معارضان جابجا شدند و در برخی شرایط که امکان جابجایی معارضان نبود، طرح را تغییر دادیم.

مهدی صداقتی افزود: از ۴ مرحله طرح ۳ مرحله قبل از سال و ۱ مرحله بعد سال جدید به بهره برداری می‌رسد.

نظر شما