شناسهٔ خبر: 64678261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساماندهی مجموعه های ورزشی شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: مدیریت مجموعه‌های ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران ساماندهی می‌شود.

صاحب‌خبر -

ساماندهی مجموعه های ورزشی شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسین اوجاقی در نشست خبری مرحله پایانی دومین دوره مسابقات "قهرمان‌شهر" گفت: در دور دوم مسابقات قهرمان شهر در مقایسه با دوره اول آن، ۸ رشته به ۱۰ رشته و ۶۰۰ هزار نفر شرکت کننده به یک میلیون نفر ارتقا پیدا کرد و رده‌های سنی مختلفی نیز برای مسابقات دوره دوم داشتیم. تجربه ما در هر دوره بیشتر می‌شود که می‌توان از تجربیات آن برای بهبود برگزاری استفاده شود. مثلا برای سال آینده در بحث نرم افزاری در حال تلاش هستم که زمان بندی دقیق آن را در یک سایت اعلام کنیم.

وی درباره شناسایی استعداد‌ها از طریق مسابقات قهرمان شهر افزود: در بحث فوتبال رومیزی آقایان، افرادی از طرف انجمن فوتبال رومیزی به مسابقات قهرمانی کشور دعوت شدند.

آقای اوجاقی درپاسخ سوالی در حوزه پیمانکاران و بهره برداران نیز گفت: انتخاب بهره برداران طبق قوانین و مقررات و مزایده‌ها انجام شد و مدت بهره برداری آن‌ها یک ساله است و به شرط رضایت تا سه سال قابل تمدید است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران افزود:کارگروهی تشکیل شده و ارزیابی‌هایی در حال انجام است و پس از بررسی‌های لازم در مورد این پیمانکاران و بهره برداران تصمیم گیری خواهد شد و نظارت سازمان ورزش در این خصوص همواره وجود دارد.

آقای اوجاقی همچنین گفت:در مورد مدل بهره برداری و دسته بندی یک ساماندهی در شهر تهران و مجموعه‌های ورزشی متعلق به شهرداری خواهیم داشت تا یک مدیریت واحد و یکپارچه در اینباره انجام شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران درباره مسابقات پارا قهرمان شهر نیز افزود: مسابقات پارا قهرمان شهر را برای جانبازان و معلولان داشتیم که در ۸ رشته ورزشی آقایان و بانوان برگزار شد در کنار آن در حوزه زیرساخت برای این افراد در کنار مجموعه قمر بنی هاشم در شهر ری که در حال استفاده است، تصمیم گرفته شد در ۴ پهنه مختلف ۴ مجموعه ویژه اختصاصی دهیم، دو مجموعه آبی و غیر آبی در شرق و دو مجموعه آبی و غیر آبی در غرب تهران به این افراد اختصاص داده خواهد شد که سعی می‌کنیم تا پایان‌سال این کار انجام شود.

نظر شما