شناسهٔ خبر: 64672269 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون بنیاد شهید:

شبکه خادمیاران ایثارگر محیط زیست در کشور راه اندازی می شود

بابلسر- معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شبکه خادمیاران ایثارگر محیط زیست برای حفاظت از عرصه ها در کشور راه اندازی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پاکدل پیش از ظهر چهارشنبه در همایش تشکل‌های ایثارگری محیط زیستی با بیان اینکه موضوع اساسی محیط زیست مورد تاکید رهبری و دولت است، استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و شاهد مردمی ایثارگری برای بهبود شاخص‌های محیط زیست در کشور است، ادامه داد: همان گونه که جامعه ایثارگری در هشت سال دفاع مقدس در حماسه سازی و دفاع از کیان کشور پیشگام بودند، محیط زیست نیز به روحیه جهادی و همنوع دوستی نیاز دارد.

وی با اظهار اینکه شبکه خادمیاران ایثارگر محیط زیست را هدف گذاری کردیم، افزود: این شبکه با همکاری محیط زیست در کشور و به صورت معین در مازندران راه اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم این شبکه‌های مردمی عقب ماندگی‌ها در حوزه محیط زیست را از بین برند و فرهنگ سازی، کاهش شکاف و آگاهی و از همه مهمتر تبدیل بحران‌های محیط زیستی به عنوان دغدغه ملی از برنامه‌ها است.

پاکدل گفت: جامعه ایثارگر در راه حفظ محیط زیست و انتقال آن برای نسل‌های آینده نقش مؤثری دارد زیرا آینده نسل امروز ما را قضاوت می‌کنند.

نظر شما