شناسهٔ خبر: 64653673 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه کاریکاتور و برق و رسانه در زنجان برپا شد

زنجان – ایرنا - نمایشگاه کاریکاتور و برق و رسانه به عنوان یکی از برنامه‌های پیرامونی آیین پایانی جشنواره فیلم کوتاه خانه روشن روز سه شنبه در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نمایشگاه که تا روز چهارشنبه برای بازدید عموم دایر است، آثار برگزیده نخستین جشنواره ملی کاریکاتور مصرف بهینه برق و نخستین جشنواره ملی برق و رسانه در بخش عکس که امسال به میزبانی استان های همدان و تهران برگزار شد، به نمایش درآمد.

اختتامیه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه خانه روشن نیز فردا چهارشنبه ٢٧ دی ماه جاری در سالن همایشهای بین المللی روزبه زنجان و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق زنجان برگزار می شود.

دبیر نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه "خانه روشن" در این باره به ایرنا گفت:‌ ۱۰۹ اثر در جشنواره ملی فیلم کوتاه " خانه روشن " برای بررسی در مرحله داوری انتخاب شد.

علی زرگری با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره ۲۷ دی ماه جاری در زنجان برگزار خواهد شد، افزود:‌ ۱۴۸ اثر در بخشهای داستانی، مستند، پویانمایی و موشن گرافیک به این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه مدت بازبینی آثار رسیده به این جشنواره به پایان رسیده است، یادآور شد: از مجموع آثار رسیده به این جشنواره ۳۸ فیلم در بخش داستانی، ۳۵ فیلم در بخش مستند و ۷۵ اثر نیز مربوط به بخش های پویانمایی و موشن گرافیکی است.

زرگری اظهار داشت: برگزاری این جشنواره موجب مشارکت مردم در امور مختلف و نمایش توانمندی فعالان عرصه هنر و رسانه در این رویداد و هم افزایی هر چه بیشتر در این حوزه می شود.

نظر شما