شناسهٔ خبر: 64652847 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

عراق کاردار ایران را احضار کرد

خبرگزاری رسمی عراق (واع) گزارش داد که وزارت خارجه این کشور کاردار ایران در شهر بغداد را احضار و یادداشت اعتراضی در ارتباط با حمله موشکی ایران تسلیم کاردار کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ در پی حمله موشکی ایران به مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان، وزارت خارجه عراق کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در این کشور را احضار و یادداشت اعتراضی به او داد.

پیش از این، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای درباره این حملات اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت، با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مقر‌ها و تحرکات این رژیم در منطقه، با شلیک موشک‌های بالستیک، یکی از مقر‌های اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق را مورد هدف قرار داده و آن را منهدم کرد.

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در خصوص اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه مرکز وابسته به موساد در اربیل و مقر وابسته به تروریست‌ها در ادلب گفت: اقدام صورت گرفته، در راستای دفاع مقتدرانه از حاکمیت و امنیت کشور، مقابله با تروریسم و بخشی از مجازات عادلانه جمهوری اسلامی علیه متجاوزان به امنیت کشور بود.

منبع: ایسنا

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما