شناسهٔ خبر: 64649694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دو عضو کانون استان بوشهر برگزیده دوسالانه ملی هنرهای تجسمی

با اعلام دبیرخانه نهمین دوره دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون، دو عضو کانون استان بوشهر برگزیده بخش نقاشی این رویداد شدند.

صاحب‌خبر -

دو عضو کانون استان بوشهر برگزیده دوسالانه ملی هنرهای تجسمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ محسن لاری، عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز عسلویه به عنوان شایسته تقدیر در گروه سنی نوخوان و فاطمه سالمی عضو مرکز فرهنگی هنری سیراف به عنوان شایسته تقدیر در گروه سنی نونگاه هر دو در رشته نقاشی، نهمین دوسالانه ملی هنر‌های تجسمی کانون برگزیده شدند.

بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد هزار و ۷۲۸ اثر در پنج گروه سنی ۴ تا ۱۷ سال به دبیرخانه این دوسالانه رسید. داوری بخش نقاشی را نادر موسوی‌فاطمی، سمیرا صحرانورد و فیروزه ولدآبادی بر عهده داشتند. هیأت داوران از میان آثار، ۲۸ اثر را برگزیده و ۴۰ اثر را شایسته تقدیر اعلام کردند.

نهمین دوسالانه ملی هنر‌های تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع خانواده من، اقلیم من و با هدف فراهم آوردن زمینه شناسایی و کشف استعداد‌های جدید شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان سراسر کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه‌ی ملی و انگیزه‌بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته‌های مختلف هنر‌های تجسمی برگزار شد.

نظر شما