شناسهٔ خبر: 64647756 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هلاکت ۵۲۳ نظامی صهیونیست از آغاز عملیات طوفان الاقصی

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که از آغاز عملیات زمینی ارتش اسرائیل در نوار غزه دست کم ۱۹۰ نظامی و از آغاز جنگ در تاریخ ۷ اکتبر گذشته (آغاز عملیات طوفان الاقصی) ۵۲۳ نظامی اسرائیلی کشته شدند.

صاحب‌خبر -

هلاکت ۵۲۳ نظامی صهیونیست از آغاز عملیات طوفان الاقصی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی خبرگزاری سما، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که از آغاز عملیات زمینی ارتش اسرائیل در نوار غزه دست کم ۱۹۰ نظامی و از آغاز جنگ در تاریخ ۷ اکتبر گذشته (آغاز عملیات طوفان الاقصی) ۵۲۳ نظامی اسرائیلی کشته شدند.

 

آمار شهدای غزه به ۲۴۲۸۵ نفر رسید
به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه از هفتم اکتبر گذشته به ۲۴۲۸۵ شهید و ۶۱۱۵۴ مجروح افزایش یافت.

 

حمله موشکی گردان‌های قسام به شهرک صهیونیستی نتیفوت
به گزارش کانال تلگرامی شبکه خبری قدس، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که شهرک صهیونیست نشین نتیفوت در جنوب فلسطین اشغالی را آماج حملات موشکی خود قرار دادیم.

 

از سرگیری یورش تانک‌های رژیم اشغالگر به شرق محله التفاح
به گزارش شبکه المیادین، یک منبع وابسته به مقاومت فلسطین به این شبکه گفت: با وجود اینکه یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از پایان عملیات زمینی ارتش این رژیم در شمال نوار غزه خبر داد، اما تانک‌های رژیم اشغالگر به شرق محله التفاح یورش بردند.



لحظه شلیک موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی
کانال تلگرامی فلسطین پست تصاویری از لحظه شلیک موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین منتشر کرد.

 

 

شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینی‌ها بر اثر حملات رژیم اشغالگر به مدرسه‌ای در شهر غزه
به گزارش کانال تلگرامی فلسطین الیوم، رژیم اشغالگر اسرائیل مدرسه الدرج در شهر غزه را که آوارگان فلسطین در آنجا اسکان دارند، هدف قرار داد که در نتیجه آن شماری از فلسطینی‌ها شهید یا زخمی شدند.
خبرگزار فلسطین الیوم همچنین از شهادت ۴ عضو خانواده «شمعه» بر اثر حمله ارتش اسرائیل به خانه شان در منطقه النفق در شرق غزه خبر داد.
بنا بر اعلام خبرنگار فلسطین الیوم، شناور‌های جنگی ارتش رژیم اشغالگر هم سواحل شهر رفح در جنوب نوار غزه را گلوله باران کردند.

 

بمباران ساختمان متعلق به خانواده «السوسی» در غزه دستکم ۲۰ شهید برجای گذاشت
به گزارش شبکه الجزیره، نظامیان رژیم صهیونیستی، خانه خانواده‌ای به نام «السوسی» را در منطقه الصبره غزه بمباران کردند که بر اثر آن ۲۰ نفر شهید شدند. بیشتر شهدا را کودکان تشکیل می‌دهند. گروه‌های پدافند غیرعامل به علت کمبود امکانات و تجهیزات نتوانستند پیکر سه شهید را از زیر آوار بیرون بکشند. اسماعیل الغول برای بیان جزئیات بیشتر از غزه گزارش می‌دهد.
این‌ها ویرانی‌های برجای مانده از حمله هوایی رژیم اشغالگر به منزل خانواده «السوسی» است. تا به این لحظه پیکر سه شهید هنوز زیر آوار مانده است. علاوه بر این، حمله اسرائیل در این ساختمان مسکونی یا اطراف آن ویرانی گسترده‌ای برجای گذاشته است. این‌ها ویرانی‌های برجای مانده از ویرانگری‌های صهیونیت هاست. بیشتر کسانی که در این حمله هوایی شهید شدند، کودک هستند. بنابراعلام پدافند غیرعامل، براثر این حمله تا به این لحظه ۲۰ شهروند شهید شده اند.
این‌ها ویرانی‌های برجای مانده از حمله هوایی اسرائیل به ساختمان مسکونی متعلق به خانواده «السوسی» است. این حمله سبب شهادت ۲۰ شهروند شده است و همچنان برخی از شهدا زیر آوار هستند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10686242"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4124106/10686242?width=600&height=300"></script></div>

 

یورش نظامیان اشغالگر به جنوب الخلیل و جنوب غرب جنین
به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری سند، خبرنگار این خبرگزاری اعلام کرد نظامیان اشغالگر صبح امروز به شهرک دورا در جنوب شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن یورش بردند و سه جوان فلسطینی به نام‌های رأفت طالب ابو سباع، ایهم فیصل الحروب و حمزة منجد قزاز را بازداشت کردند.
در همین حال منابع محلی از یورش نظامیان اشغالگر به شهرک یعبد در جنوب غرب شهر جنین و حمله به برخی خانه‌های شهروندان فلسطینی و بازرسی منازل خبر دادند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10685290"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4124106/10685290?width=600&height=300"></script></div>
 
 

شهادت دست کم ۱۱ فلسطینی در جنوب خان یونس
به گزارش کانال تلگرامی الکوفیه، بر اثر حملات جنگنده‌های رژیم اشغالگر به یک منزل مسکونی در منطقه میراج در جنوب شهر خان یونس در جنوب نوار غزه، دست کم ۱۱ غیر نظامی فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

سرهنگ «نیتزان شاسلر» در درگیری‌های غزه کشته شد
شبکه کان اسرائیل گزارش داد: سرهنگ «نیتزان شاسلر» در درگیری‌های جنوب نوار غزه کشته شد.
شاسلر عضو گردان ۷۱۵۵ بود. تعداد نظامیان کشته شده از آغاز جنگ به ۵۲۳ نفر افزایش یافت.

هلاکت ۵۲۳ نظامی صهیونیست از آغاز عملیات طوفان الاقصی

شهادت ۷ فلسطینی بر اثر حمله توپخانه‌ای رژیم اشغالگر به خان یونس
به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری سما، بر اثر حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق اطراف بیمارستان ناصر در خان یونس دست کم ۷ فلسطینی شهید و شماری دیگر زخمی شدند.

 

درگیری‌های شدید بین مقاومت و ارتش اشغالگر در خان یونس
کانال تلگرامی شبکه خبری قدس؛ تصاویری از درگیری‌های شدید نیرو‌های مقاومت با ارتش رژیم صهیونسیتی در مرکز خانیونس در جنوب نوار غزه منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10685353"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4124106/10685353?width=600&height=300"></script></div>

یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر قلقیلیه
پایگاه خبری یونیوز در کانال تلگرامی خود گزارش داد نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر قلقیلیه در کرانه باختری یورش بردند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10685363"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4124106/10685363?width=600&height=300"></script></div>

درگیری بین فلسطینیان و نیرو‌های اشغالگر در شرق طولکرم
نظامیان رژیم صهیونیستی به شرق طولکرم یورش بردند.
منابع محلی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست گلوله و گاز‌های اشک آور سمی شلیک کردند، اما هیچ آسیبی گزارش نشده است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10685385"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4124106/10685385?width=600&height=300"></script></div>

 

 

 

نظر شما