شناسهٔ خبر: 64646490 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

جزئیات عملیات موشکی سپاه پاسداران در دو منطقه بصورت همزمان

ارگان رسانه ای وابسته به سپاه نوشت: عملیات بامداد امروز، هفتمین عملیات موشکی سپاه پاسداران در سال‌های اخیر است. ویژگی‌ بارز این عملیات در آن است که برای نخستین مرتبه سپاه دو موقعیت مختلف را در دو جغرافیای متفاوت مورد حمله موشکی قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارگان رسانه ای وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: عملیات بامداد امروز، هفتمین عملیات موشکی سپاه پاسداران در سال‌های اخیر است. ویژگی‌ بارز این عملیات در آن است که برای نخستین مرتبه سپاه دو موقعیت مختلف را در دو جغرافیای متفاوت مورد حمله موشکی قرار داده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اولین مرتبه به صورت همزمان دو عملیات موشکی را علیه مواضع داعش و صهیونیستها در دو منطقه متفاوت اجرا کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز در اطلاعیه‌های سه گانه از انهدام مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق (شهر اربیل) و همچنین مقر تروریست‌های داعش در سوریه با استفاده از موشک‌های بالستیک خبر داد.

بر اساس اطلاعیه‌های صادر شده توسط روابط عمومی کل سپاه،‌ در این عملیات‌ها محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر، به ویژه داعش، در سوریه شناسایی و با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم شدند.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما