شناسهٔ خبر: 64637092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار و تکریم خانواده شهدا در بوکان

فرمانده سپاه بوکان و رئیس بنیاد شهید این شهرستان در ادامه طرح سپاس و تکریم جامعه هدف با جمعی از خانواده‌های شاهد و جانباز دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این دیدار های صمیمی فرمانده سپاه بوکان با خانواده های شهدای والامقام عثمان آذرمنش و آزاد سلیمانی و همچنین جانباز ۶۰ درصد یوسف رشیدی دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی در این دیدار ها با گرامیداشت یاد و نام شهداء گفت: شهداء مخلص ترین افراد در نزد خداوند هستند که با انتخاب مسیر درست  بهترین راه را برگزیده و راه سعادت را برای ما هموار کرده اند.

وی افزود: شهداء سرمایه‌های گران‌بهایی هستند که باید قدردان این سرمایه‌ها باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت را بین جوانان و نوجوانان ترویج دهیم.

فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: شهداء به گردن ما حق بسیاری دارند و امروز رسالت ما مسئولان است که از خون شهدا و آرمان‌های پاکشان حفاظت و نگهداری کنیم.

سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی تصریح کرد: امروز امنیت و آرامش را مدیون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافرازی هستیم که با اهدای جان و هستی خود از کیان این سرزمین دفاع کردند.

نظر شما