شناسهٔ خبر: 64618755 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری شرورِ قداره‌کش در اصفهان

اصفهان _ ایرنا- رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری قداره‌کشی که با اقدامات شرارت‌آمیز خود باعث سلب آسایش ساکنان یکی از محلات شهر اصفهان شده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ مسعود طُریفی روز یکشنبه افزود: در پی وصول گزارش‌هایی در باره اقدامات شرارت‌آمیز این فرد در یکی از محلات شهر اصفهان، موضوع در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ‌پس از بررسی سوابق متهم در نهایت مشخص شد وی دارای چندین فقره سابقه کیفری بوده و اکنون نیز تحت تعقیب مراجع قضایی از جمله شعبه هشت اجرای احکام کیفری شهرستان اصفهان و شعبه یک اجرای احکام کیفری شهرستان خمینی شهر است.
رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان افزود: با اطلاعات بدست آمده، دستگیری این فرد شرور در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان قرار گرفت و ماموران پس از رصد هوشمندانه از حضور متهم در منزل خود مطلع شدند.
وی تصریح کرد: ماموران بلافاصله با اخذ مجوز از مرجع قضائی وارد محل شده و در حالی که وی برای نجات از دست ماموران در انباری منزلش مخفی شده بود، دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

نظر شما