شناسهٔ خبر: 64618362 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین تجاوز به یمن را محکوم کرد

تهران – ایرنا – ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین تجاوز آشکار آمریکا و انگلیس به یمن را به شدت محکوم کرد و آن را به منزله زیر پاگذاشتن تمامی قوانین و عرف بین‌الملل و همچنین ارزش‌های اخلاقی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های عربی، ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین تأکید کرد: یمنی‌ها با شجاعات و با وجود شرایط دشواری که داشته اند از ملت و مقاومت فلسطین دفاع کرده و خواستار توقف تجاوز اشغالگران و جنایات و کشتار و نسل کشی علیه فلسطینی ها در غزه و کرانه باختری و همچنین متوقف شدن حملات اشغالگران، پایان دادن به محاصره نوار غزه و ارسال دارو و مواد غذایی به این منطقه شده‌اند.

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با انتقاد شدید از شورای امنیت سازمان ملل متحد به دلیل ناکامی در متوقف کردن تجاوز به نوار غزه در ۱۰۰ روز گذشته اعلام کرد: شورای امنیت از یک طرف اقدام یمن در جلوگیری عبور و مرور کشتی های رژیم اشغالگر صهیونیستی در دریای سرخ را محکوم می کند و از طرف دیگر به آمریکا برای تجاوز آشکار به یمن مجوز می دهد.

این جنبش بحرینی همچنین از اقدام حاکمیت این کشور در زمینه همکاری با عملیات نظامی آمریکا در دریای سرخ انتقاد و تأکید کرد که مشارکت در تجاوز به یمن، پیامدهای خطرناکی را به همراه خواهد داشت.

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین افزود: این تجاوز آمریکایی صهیونیستی هیچ تردیدی باقی نمی گذارد که آمریکا شریک اول و اصلی جنایات و کشتاری است که رژیم صهیونیستی در غزه و منطقه مرتکب می شود و آمریکا شیطان بزرگی است که به هر کسی که علیه جنایات رژیم صهیونیستی در سراسر منطقه مقابله کند، حمله خواهد کرد.

این جنبش بحرینی در پایان خاطرنشان کرد: تجاوز به خاک یمن باعث تقویت مقاومت یمن و افزایش شجاعت و اراده یمنی ها برای رویارویی با متجاوزان و دفاع از خودشان و کرامت و عزت امت اسلامی و مهم ترین قضیه و موضوع جهان اسلام تا زمان آزادی فلسطین از رود اردن تا دریای مدیترانه خواهد شد.

آمریکا و انگلیس بامداد جمعه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند.

منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند که ارتش ملی یمن در پاسخ به تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به این کشور، یک هدف متعلق به ایالات متحده در دریای سرخ را هدف قرار داده است.

نظر شما