شناسهٔ خبر: 64606416 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بسته شدن راه ارتباطی ۲۴۰ روستا روستای آذربایجان‌غربی بر اثر بارش برف

راه ارتباطی 240 روستای آذربایجان‌غربی بر اثر بارش برف بسته شد.

صاحب‌خبر -

بسته شدن راه ارتباطی ۸۰ روستای آذربایجان‌غربی بر اثر بارش برف

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به تداوم بارشها گفت: راه ارتباطی شاهیندژ- تکاب در جنوب استان و 240 روستا بر اثر بارش برف و کولاک بسته شده است.

ایرج دست نشان افزود: بسته شدن محور شاهیندژ - تکاب به دلیل بارش سنگین برف و نبود ایمنی کافی بوده و تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

دست نشان ، با اشاره به بارش برف و مه گرفتگی در گردنه های مایین‌ بلاغ و زمزیران، محور های تمرچین پیرانشهر ، قره تپه - سلماس، چایپاره و چالدران افزود: درشبانه روز گذشته عملیات برف روبی بیش از سه هزار کیلومتر از محورهای ارتباطی استان انجام شده است.

وی، از بکارگیری ۵۵ دستگاه ماشین آلات در عملیات برف روبی خبر داد و گفت: نزدیک به یکهزار تن شن و ماسه در این راستا مصرف شده است.

دست نشان اظهار کرد: با توجه به اولویت راهداری در باز نگهداشتن محورهای اصلی به محض اطمینان از این موضوع اقدامات بازگشایی راههای روستایی انجام خواهد شد.

وی گفت: با توجه به آخرین پیگیری ها، به جز محور شاهیندژ- تکاب، تمام راههای اصلی و فرعی باز بوده و تردد در آنها برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در محورهای کوهستانی و گردنه زمزیران در محورمهاباد-سردشت، محور مهاباد-بوکان (مسیر برهان)، محور خوی- چالدران و همچنین راههای مرزی بارش برف همراه با وزش باد و کولاک گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

نظر شما